Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Elosopardo

Legacy Member
Nog iemand bij wie de samenvattingen op de website van Stadion niet werken ?

somfortiwan

Legacy Member
Iemand zei een paar uur geleden dat het bij hem niet werkte door adblock, misschien is dat ook uw probleem...

Swagger

Legacy Member
Nic! zei:
Canesin was niet zo goed hoor Sportingboy. Een actie of twee, drie wel geslaagd. Maar op een hele partij is dat nu niks om lovend over te doen.

Eerste helft was toch wel goed; tweede helft was hij minder nadrukkelijk aanwezig. Maar algemeen toch wel opnieuw goeie match.

Sportinggboy

Legacy Member
Swagger zei:
Eerste helft was toch wel goed; tweede helft was hij minder nadrukkelijk aanwezig. Maar algemeen toch wel opnieuw goeie match.

Vond ik ook. In balbezit konden ze er de bal gewoon niet van afpakken. 2de helft was zijn tank gewoon leeg :)

edraket zei:
Waar is Sporza dan ergens verkeerd?

Idd, vind het een redelijk juiste weergave

Morrissey

Legacy Member
Mh, ik vond de match nu toch ook niet weer zo dramatisch. Zeker in de eerste helft enkele mooie combinaties gezien, maar het ging gewoon veel te traag. Het idee was er wel, maar de uitvoering verliep aan een veel te traag tempo. Onze verdediging gaat toch serieus moeten oppassen, gelukkig hebben we daar Proto die daar de match van zijn leeven keept. Die eerste redding is voor mij de knapste, wat een kattensprong om die bal nog te halen, ongezien.

Suarez zijn goal was anders ook wel een parel. 4 man voorbij en perfect die bal in de haak lepelen, hopelijk kan hij eindelijk deze vorm vasthouden, want altijd al een enorme fan geweest van hem. Zo'n knappe voetballer om naar te kijken. Canesin vond ik ook niet zo goed, maar wel enkele mooie acties en enorm snel.

Biglia was ook weer top vond ik, strooide met de assists, behield de rust die niemand anders verdedigend behield en was gewoon heel sterk. Gillet mag nu wel écht zijn boeltje nemen, wat een krabber is dat eigenlijk? Net als Legear, zelden zo zwak zien invallen. Gelukkig bracht Jova nog iets van gevaar met enkele acties, want anders was er niks meer aan die 2de helft. Volgende week Mbokani en Jova in de basis, laat dat duidelijk zijn.

Proim

Legacy Member
puni zei:
Nzolo is toch ook maar zwak, naar goede gewoonte.
Ik heb enkel de eerste helft gezien maar in het begin vond ik hem toch (verrassend) goed fluiten, vaak dat hij goed balvoordeel liet maar dan toch de fout floot etc.
Nic! zei:
Canesin was niet zo goed hoor Sportingboy. Een actie of twee, drie wel geslaagd. Maar op een hele partij is dat nu niks om lovend over te doen.
Heeft toch vaak de bal gevraagd en doorgespeeld op een goeie manier, samen met Suarez en Proto de 2 beste Anderlecht spelers op dit moment.

Sportinggboy

Legacy Member
Fireflies zei:
Mh, ik vond de match nu toch ook niet weer zo dramatisch. Zeker in de eerste helft enkele mooie combinaties gezien, maar het ging gewoon veel te traag. Het idee was er wel, maar de uitvoering verliep aan een veel te traag tempo. Onze verdediging gaat toch serieus moeten oppassen, gelukkig hebben we daar Proto die daar de match van zijn leeven keept. Die eerste redding is voor mij de knapste, wat een kattensprong om die bal nog te halen, ongezien.

Suarez zijn goal was anders ook wel een parel. 4 man voorbij en perfect die bal in de haak lepelen, hopelijk kan hij eindelijk deze vorm vasthouden, want altijd al een enorme fan geweest van hem. Zo'n knappe voetballer om naar te kijken. Canesin vond ik ook niet zo goed, maar wel enkele mooie acties en enorm snel.

Biglia was ook weer top vond ik, strooide met de assists, behield de rust die niemand anders verdedigend behield en was gewoon heel sterk. Gillet mag nu wel écht zijn boeltje nemen, wat een krabber is dat eigenlijk? Net als Legear, zelden zo zwak zien invallen. Gelukkig bracht Jova nog iets van gevaar met enkele acties, want anders was er niks meer aan die 2de helft. Volgende week Mbokani en Jova in de basis, laat dat duidelijk zijn.

Gillet en De Sutter waren echt de krabbers van dienst. TDS heeft geen enkel duel gewonnen, geen enkele bal kunnen bijhouden en zelfs de simpelste ballen sprongen meteen van zijn voet.

Legear is precies 10 kg bijgekomen.

exo

Legacy Member
Toch blijft het mijne chouchou! :love:

@Fireflies
Ik denk niet dat Jova fysiek klaar is om een hele wedstrijd af te haspelen. Over Mbokani z'n fysieke paraatheid weet ik nog minder.

Glor

Legacy Member
Legear stond echt moddervet, niet te schatten :D
Verder de perfecte match om in het Lokerenvak te volgen, twas plezant! Kheb den edraket trouwens nog nooit zo hard weten meeleven met zijn ploeg :p

Scr1fle

Legacy Member
Iemand zei toch dat Mbokani direct me kon spelen? Dat hij fysiek zeer sterk stond?

Morrissey

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Iemand zei toch dat Mbokani direct me kon spelen? Dat hij fysiek zeer sterk stond?

Klopt, zijn medische testen waren uitstekend. Hij zou klaar zijn om een hele match te spelen.

Vedeco

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Iemand zei toch dat Mbokani direct me kon spelen? Dat hij fysiek zeer sterk stond?

Zijn medische en fysieke testen waren uitstekend te noemen liet men verstaan dus ja.

MrBrightside

Legacy Member
edraket zei:
Waar is Sporza dan ergens verkeerd?

Ja, want het was zeker een sensationele wedstrijd! :sleep: Veel balverlies, misverstanden en 5 grote kansen op een wedstrijd noem ik niet het duel der gemiste kansen.

Op hierboven: Conditioneel goed staan is trouwens nog helemaal iets anders dan wedstrijdritme in de benen hebben. Die Vazquez heeft zo'n geweldige passing, maar een gebrek aan wedstrijdritme kan je echt niet wegtoveren. Toch een transfer samen met die Refaelov waar ik jaloers op ben. Al kan ik eigenlijk ook niet helemaal ontevreden zijn over de transfers die A'lecht heeft gerealiseerd. Jova, Mbokani, Vargas binnen loodsen en Biglia behouden.


Jova - Mbokani
Suarez - Vargas - Canesin - Klejstan
Biglia
Deschacht - Juhasz - Odoi​

Swagger

Legacy Member
Ik verstond wel niet goed de wissels van Ariël. Waarom De Sutter wisselen voor een (vette) Legaer?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan