Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
night ghost 128 zei:Doet niet dwaas é.
Suarez maakt misschien wel een briljante goal, vooral briljant in de zin van zo doodeenvoudig. Ze moeten er meer een voorbeeld aan nemen.
Maar die verdediging, fuck me zenne. Dat was huilen met de pet op.
Zwijgen en content zijn met de drie punten, precies het bestuur van Anderlecht.
Ja, want ik heb vooral niet 2-3 comments gepost over hoe slecht het spel van Anderlecht niet was ? Ik durf als Anderlecht supporter goed genoeg toegeven dat het spel op niets trok maar let's face it, het is hier gewoon altijd gebash op Anderlecht terwijl Standard zaterdag nog eens niet meedeed tegen Gent en Genk... Verschil is wel dat wij wel de 3 punten binnen halen en opt eind is dat het enige wat telt. Niet de ploeg die het 'verdiende'.
Dillyracer zei:Ik begrijp echt niet hoe Gillet bij een topploeg speelt en wordt opgeroepen voor de RD.
S.conceiçao7 zei:pfff, standard toch echt slecht bezig hoor
straks nog bolat & carcela ook weg (hopelijk), dan kunnen we meteen van een nieuwe lei her beginnen. wa ist nut die 2 nu nog te houden, we gaan zowiezo niemeer in de prijzen vallen, dus vlug incashen voor ze nix meer waard zijn die 2 !
Maxwell Sanchez zei:Ja, want ik heb vooral niet 2-3 comments gepost over hoe slecht het spel van Anderlecht niet was ? Ik durf als Anderlecht supporter goed genoeg toegeven dat het spel op niets trok maar let's face it, het is hier gewoon altijd gebash op Anderlecht terwijl Standard zaterdag nog eens niet meedeed tegen Gent en Genk... Verschil is wel dat wij wel de 3 punten binnen halen en opt eind is dat het enige wat telt. Niet de ploeg die het 'verdiende'.
Sh@D0wBE zei:PO 2 is ook een prijs hé ! :applause:
Proto
Canesin 
ad: Eagle` zei:lel die sups, staan springen gelijk zotten, fier gelijk ne gieter na waarschijnlijk één van de afschuwelijkste matchen ooit uit de anderlecht historie bijgewoond te hebben.
En dat komt sportingboy hier dor sebiet een boomke opzetten over echte sups vs salonsups, hij had beter zijn geld besteed aan nen bak karmeliet krijgde tenminste nog geld voor weer van de vidange :')

Yellowfield zei:Wat een actie van Gorius
Blij dat hij bij Kv is gebleven.
