Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Maxwell

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Doet niet dwaas é.
Suarez maakt misschien wel een briljante goal, vooral briljant in de zin van zo doodeenvoudig. Ze moeten er meer een voorbeeld aan nemen.
Maar die verdediging, fuck me zenne. Dat was huilen met de pet op.

Zwijgen en content zijn met de drie punten, precies het bestuur van Anderlecht.

:wtf: Ja, want ik heb vooral niet 2-3 comments gepost over hoe slecht het spel van Anderlecht niet was ? Ik durf als Anderlecht supporter goed genoeg toegeven dat het spel op niets trok maar let's face it, het is hier gewoon altijd gebash op Anderlecht terwijl Standard zaterdag nog eens niet meedeed tegen Gent en Genk... Verschil is wel dat wij wel de 3 punten binnen halen en opt eind is dat het enige wat telt. Niet de ploeg die het 'verdiende'.

S.conceiçao7

Legacy Member
pfff, standard toch echt slecht bezig hoor :s
straks nog bolat & carcela ook weg (hopelijk), dan kunnen we meteen van een nieuwe lei her beginnen. wa ist nut die 2 nu nog te houden, we gaan zowiezo niemeer in de prijzen vallen, dus vlug incashen voor ze nix meer waard zijn die 2 !

S.conceiçao7

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik begrijp echt niet hoe Gillet bij een topploeg speelt en wordt opgeroepen voor de RD.

omdat ie versatiel is, kan meerdere positie's aan. however, is duidelijk dat hij z'n niveau niet meer haalt van 2 jaar terug.

Scr1fle

Legacy Member
S.conceiçao7 zei:
pfff, standard toch echt slecht bezig hoor :s
straks nog bolat & carcela ook weg (hopelijk), dan kunnen we meteen van een nieuwe lei her beginnen. wa ist nut die 2 nu nog te houden, we gaan zowiezo niemeer in de prijzen vallen, dus vlug incashen voor ze nix meer waard zijn die 2 !

PO 2 is ook een prijs hé ! :applause:

ng

Legacy Member
Maxwell Sanchez zei:
:wtf: Ja, want ik heb vooral niet 2-3 comments gepost over hoe slecht het spel van Anderlecht niet was ? Ik durf als Anderlecht supporter goed genoeg toegeven dat het spel op niets trok maar let's face it, het is hier gewoon altijd gebash op Anderlecht terwijl Standard zaterdag nog eens niet meedeed tegen Gent en Genk... Verschil is wel dat wij wel de 3 punten binnen halen en opt eind is dat het enige wat telt. Niet de ploeg die het 'verdiende'.

Ok, dan neem ik mijn woorden terug en bied ik mijn excuses aan.

Gavin

Legacy Member
Dat ge niet sterk zijt in uitvoetballen, begrijpelijk. Maar hoe kan een verdediger in eerste klasse nu een lange bal naar niemandsland gooien als ie voor zich dertig meter ruimte heeft? Lierse is vreselijk.

S.conceiçao7

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
PO 2 is ook een prijs hé ! :applause:

ik vind nogtans dat club brugge ook nog altijd van hetzelfde ziek bedje is hoor...

standard kan als uitvlucht inroepen dat duchalet een gierigaard is, en z'n 41 mille zo vlug mogelijk terug wil recupereren.

Sportinggboy

Legacy Member
Suarez :love: Proto :love: Canesin :love:

rest :sad:

Verdediging was een ramp, als we donderdag zo spelen komt het niet goed. Gevleide 0-1 winst

Eagle` zei:
lel die sups, staan springen gelijk zotten, fier gelijk ne gieter na waarschijnlijk één van de afschuwelijkste matchen ooit uit de anderlecht historie bijgewoond te hebben.

En dat komt sportingboy hier dor sebiet een boomke opzetten over echte sups vs salonsups, hij had beter zijn geld besteed aan nen bak karmeliet krijgde tenminste nog geld voor weer van de vidange :')

Pff kheb Karmeliet genoeg staan thuis :)

En ik heb zeker niet gesprongen ( buiten de fantastische goal dan ). Het was om van te huilen gewoon. En het is ongelofelijk dat we hier geen enkel doelpunt binnen kregen.

Nic!

Legacy Member
Canesin was niet zo goed hoor Sportingboy. Een actie of twee, drie wel geslaagd. Maar op een hele partij is dat nu niks om lovend over te doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan