Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Lamsednav

Legacy Member
Selectie: Biglia, Cordier, De Sutter, Fernando, Gillet, Iakovenko, Juhasz, Kljestan, Kouyate, Marecek, Proto, Reynaldo, Safari, Samuel, Suarez, Wasilewski

Nog geen Jovanovic. We gaan de boot in tegen Lokeren, tenzij Canesin & Suarez hun niveau halen van verleden week.

waffel

Legacy Member
Zou dat niet droog zijn moest ie een shirt van Anderlecht dragen volgende show :D

$uB^

Legacy Member
Toch verstaanbaar dat ze liever een spannende derby tonen dan een walk-over ? :-)

stormtrooper

Legacy Member
Voelt de trainer extra druk na de 1 op 6? "Mochten we slecht spelen en geen kansen creëren, dan zou ik zeggen dat we in de problemen zitten. Eigenlijk hebben we vooral problemen met de arbitrage", aldus de Noor.

"Want nu kreeg ik nieuws uit Senegal dat de Olympische ploeg Alpha Ba en Sidibe wil oproepen voor het worstelen in de categorie plus 80 kilo (verwijst naar de penalty die Ba veroorzaakte tegen Beerschot). In België zijn ze nog niet zeker. Ze denken aan Mertens en Viaene, maar dan in een andere gewichtscategorie (verwijst naar de match tegen Cercle, red.)."

Sollied was in grootse doen tijdens zijn persbabbel. Hoe het met Bernd Thijs is? "Hij trainde op een dag na de hele week met de groep. Hij zit dus voor op schema. Heel ver. Hij verdient een cakeje."

:rofl:

Sportinggboy

Legacy Member
Lamsednav zei:
Selectie: Biglia, Cordier, De Sutter, Fernando, Gillet, Iakovenko, Juhasz, Kljestan, Kouyate, Marecek, Proto, Reynaldo, Safari, Samuel, Suarez, Wasilewski

Nog geen Jovanovic. We gaan de boot in tegen Lokeren, tenzij Canesin & Suarez hun niveau halen van verleden week.

Bij die selectie moeten nog 2 namen worden toegevoegd ;)

Glor

Legacy Member
Ik dacht al zoiets, er zitten namelijk maar twee keepers in de selectie. On-Anderlechts!

Burgernfries

Legacy Member
Het Nieuwsblad:

Wie zeker niet speelt zijn Kanu en Odoi. De Braziliaan heeft het verkorven, terwijl de rechtsback geschorst is. Daardoor schuift Gillet weer naar de rechtsback. ‘Ik heb met Guillaume gesproken', vervolgde Jacobs. ‘Hij weet dat hij in aanmerking komt voor twee posities. Je moet al een echte specialist zijn om vast op één positie te staan zoals Juhasz.'



Bizar toch dat Kanu op 2 weken tijd van semi-vaste waarde naar groot huisvuil geëvolueerd is. Verstandige keuze, maar wel eigenaardig.

Kiiilerke

Legacy Member
iplf zei:
Het Nieuwsblad:

Wie zeker niet speelt zijn Kanu en Odoi. De Braziliaan heeft het verkorven, terwijl de rechtsback geschorst is. Daardoor schuift Gillet weer naar de rechtsback. ‘Ik heb met Guillaume gesproken', vervolgde Jacobs. ‘Hij weet dat hij in aanmerking komt voor twee posities. Je moet al een echte specialist zijn om vast op één positie te staan zoals Juhasz.'



Bizar toch dat Kanu op 2 weken tijd van semi-vaste waarde naar groot huisvuil geëvolueerd is. Verstandige keuze, maar wel eigenaardig.

kansen genoeg gehad he

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Jacobs heeft 3 jaar tijd nodig gehad voor wat ik al na twee maand Cercle in de mot had. Sterk.

Ik ga daar is op sollicitatiegesprek gaan denk ik.

NemesisBE

Legacy Member
‘Ik heb met Guillaume gesproken', vervolgde Jacobs. ‘Hij weet dat hij in aanmerking komt voor twee posities. Je moet al een echte specialist zijn om vast op één positie te staan zoals Juhasz.'

hahahaha :rofl:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan