Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

chimairaa

Legacy Member
Kan er iemand op antwoorden:

Als ik nu via internet sporting telenet bestel, zou ik dan vanavond de wedstrijd al kunnen zien? Kan ik ook via mijn televisie bestellen? Thx

Truman'

Legacy Member
chimairaa zei:
Kan er iemand op antwoorden:

Als ik nu via internet sporting telenet bestel, zou ik dan vanavond de wedstrijd al kunnen zien? Kan ik ook via mijn televisie bestellen? Thx

Gij had nu toch ook even 5minuten de telefoon kunnen gebruiken he, dan had je het direct geweten :)

starspike

Legacy Member
Cartek zei:
echt niet hoor. omdat genk vorig jaar even aan het venster kwam piepen zouden hun matchen nu moeten uitgezonden worden. wat een vreemde redenering. genk is geen topclub.

Ik zal je toch moeten teleurstellen. De enige reden dat we er niet opkomen is omdat Genk dat zelf gevraagd heeft. Door elke keer op zaterdag te spelen was de timing qua CL voorronde matchen ideaal. Maar er was wel degelijk vraag vanuit Telenet ;)

chimairaa

Legacy Member
Truman' zei:
Gij had nu toch ook even 5minuten de telefoon kunnen gebruiken he, dan had je het direct geweten :)

Onnozelaar, op de site van telenet staat dat je niet hoeft te bellen, gezien de drukte. Denk je nu echt dat ik dat niet overwogen heb? Wat een kortzichtige reactie van jou zeg.

Essit

Legacy Member
chimairaa zei:
Onnozelaar, op de site van telenet staat dat je niet hoeft te bellen, gezien de drukte. Denk je nu echt dat ik dat niet overwogen hebben? Wat een kortzichtige reactie van jou zeg.

Wij raakten gisteren toch direct binnen , maja ze kennen onze nummer daar op de klantendienst al :p

En wie vanavond nog wil zien, niet online bestellen want dat kan tot 48 uur duren voor het geactiveerd is. Geen idee hoe snel het gaat als je via de digibox een abo neemt ...

TazzDeMazz

Legacy Member
Heb het artikel ook gelezen en lijkt me eerder dat de auteur vooral redenen zit te zoeken waarom club geen kampioen zal worden en niet bv 5 redenen geeft waarom ze wel kampioen kunnen worden. Weinig nuance dus en ze zijn ook alle 5 te weerleggen.

Balsaus

Legacy Member
Dus voor samenvattingen van JPL moeten wij vanaf nu naar Stadion op VTM kijken? Ben benieuwd of het op iets trekt , Studio 1 vond ik goed. Ik ga vooral da beginmuziekske van Studio 1 missen :c

chimairaa

Legacy Member
Essit zei:
Wij raakten gisteren toch direct binnen , maja ze kennen onze nummer daar op de klantendienst al :p

En wie vanavond nog wil zien, niet online bestellen want dat kan tot 48 uur duren voor het geactiveerd is. Geen idee hoe snel het gaat als je via de digibox een abo neemt ...

Heb zonet de bestelling gedaan. Er staat inderdaad nergens bij wanneer en hoe lang de activering duurt. Ik veronderstel dat ik hieromtrent wel een mail kan verwachten van zodra de activering plaatsvond?
Jammer, dan mis ik morgen Standard waarschijnlijk. Nuja, ik dacht echt dat er livestreams beschikbaar zouden zijn, anders had ik al eerder besteld.

chimairaa

Legacy Member
Truman' zei:
Gij had nu toch ook even 5minuten de telefoon kunnen gebruiken he, dan had je het direct geweten :)

Telefoon gebruiken? Ge kunt zien da bij u de mama altijd belt zeker. Als ge naar zoiets belt hangt ge 30 minute aan de lijn + gepeperde rekening

Truman'

Legacy Member
chimairaa zei:
Telefoon gebruiken? Ge kunt zien da bij u de mama altijd belt zeker. Als ge naar zoiets belt hangt ge 30 minute aan de lijn + gepeperde rekening

Hey , ik ben 41jaar, dat hoeft men mama nog net niet te doen :hug:

Anoniem04

Legacy Member
Jongens toch. :lol:

Dat is geen tune voor een voetbalmatch, maar voor als de Navy van de VS Rusland gaat innemen.

BleKKie

Legacy Member
Ze proberen de sfeer dat die CL hymne meebrengt overal na te maken, zoals bijvoorbeeld die van de EL, maar dat is gewoon niet mogelijk.

[youtube]MK0NWMwQ3_Y[/youtube]

heerlijk :love:

The Black Mamba

Legacy Member
chimairaa zei:
Heb zonet de bestelling gedaan. Er staat inderdaad nergens bij wanneer en hoe lang de activering duurt. Ik veronderstel dat ik hieromtrent wel een mail kan verwachten van zodra de activering plaatsvond?
Jammer, dan mis ik morgen Standard waarschijnlijk. Nuja, ik dacht echt dat er livestreams beschikbaar zouden zijn, anders had ik al eerder besteld.

Bij mij was het na een uur geactiveerd na bestelling via mijn digibox vanmiddag. Duurt nooit 48 uur , we leven niet meer in de middeleeuwen hoor.

Proim

Legacy Member
chimairaa zei:
Heb zonet de bestelling gedaan. Er staat inderdaad nergens bij wanneer en hoe lang de activering duurt. Ik veronderstel dat ik hieromtrent wel een mail kan verwachten van zodra de activering plaatsvond?
Jammer, dan mis ik morgen Standard waarschijnlijk. Nuja, ik dacht echt dat er livestreams beschikbaar zouden zijn, anders had ik al eerder besteld.
Na een half uur waren die zenders hier geactiveerd na online te bestellen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan