Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
chimairaa zei:Kan er iemand op antwoorden:
Als ik nu via internet sporting telenet bestel, zou ik dan vanavond de wedstrijd al kunnen zien? Kan ik ook via mijn televisie bestellen? Thx

Cartek zei:echt niet hoor. omdat genk vorig jaar even aan het venster kwam piepen zouden hun matchen nu moeten uitgezonden worden. wat een vreemde redenering. genk is geen topclub.

Truman' zei:Gij had nu toch ook even 5minuten de telefoon kunnen gebruiken he, dan had je het direct geweten![]()
chimairaa zei:Onnozelaar, op de site van telenet staat dat je niet hoeft te bellen, gezien de drukte. Denk je nu echt dat ik dat niet overwogen hebben? Wat een kortzichtige reactie van jou zeg.

Essit zei:Wij raakten gisteren toch direct binnen , maja ze kennen onze nummer daar op de klantendienst al
En wie vanavond nog wil zien, niet online bestellen want dat kan tot 48 uur duren voor het geactiveerd is. Geen idee hoe snel het gaat als je via de digibox een abo neemt ...
Truman' zei:Gij had nu toch ook even 5minuten de telefoon kunnen gebruiken he, dan had je het direct geweten![]()
chimairaa zei:Telefoon gebruiken? Ge kunt zien da bij u de mama altijd belt zeker. Als ge naar zoiets belt hangt ge 30 minute aan de lijn + gepeperde rekening

BleKKie zei:
chimairaa zei:Heb zonet de bestelling gedaan. Er staat inderdaad nergens bij wanneer en hoe lang de activering duurt. Ik veronderstel dat ik hieromtrent wel een mail kan verwachten van zodra de activering plaatsvond?
Jammer, dan mis ik morgen Standard waarschijnlijk. Nuja, ik dacht echt dat er livestreams beschikbaar zouden zijn, anders had ik al eerder besteld.
Na een half uur waren die zenders hier geactiveerd na online te bestellen.chimairaa zei:Heb zonet de bestelling gedaan. Er staat inderdaad nergens bij wanneer en hoe lang de activering duurt. Ik veronderstel dat ik hieromtrent wel een mail kan verwachten van zodra de activering plaatsvond?
Jammer, dan mis ik morgen Standard waarschijnlijk. Nuja, ik dacht echt dat er livestreams beschikbaar zouden zijn, anders had ik al eerder besteld.