Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sharpshot zei:de matchen tegen de kleine ploegen is waar je de titel verliest/wint
J.Brown zei:niet met playoffs

Sportinggboy zei:Dat wou ik nu ook zeggen. Met onze competitieformule stellen de wedstrijden tegen de kleine ploegen amper iets voor. Gewoon zorgen dat je bij de eerste 6 eindigen. Dan is het enkel in rechtstreekse duels
Voor de volgende speeldag begint moeten we er eerst voor zorgen dat we met 3 ploegen groepswinnaar worden in de EL, zou voor een mooie boost kunnen zorgen voor het Belgisch Voetbal !


Rogue zei:'t Liep al iets beter met Vazquez achter de spits. Er zaten wel opnieuw veel dode momenten in de wedstrijd. En Daum moet ze echt eens leren counteren. Zo traag iedere keer :/.
J.Brown zei:gewoon maken dat je bij de eerste 6 zit en geen al te grote achterstand hebt opgelopen. Tbegint allemaal pas in de POs, daar is alles mogelijk.
J.Brown zei:ik denk 28/30, gelijk op Brugge en gelijk op Genk. Correct me if I'm wrong. Hangt af in welke vorm je zit. Standard kwam net op kruissnelheid net voor de POs. Herhalen zal moeilijk zijn. Maar hopelijk starten we niet met dezelfde achterstand als vorig seizoen.
De aanloop naar PO is niet bijzonder belangrijk imo. Zien dat je bij de top6 zit en in vorm zijt en geen blessures hebt.

Morrissey zei:8 winnen en 2 gelijk.
