Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morrissey

Legacy Member
Thorazer zei:
Buiten Olivier Deschacht dan :p

Zal geen prettige namiddag worden tegen Dirar !

Oh crap, niet gezien. Safari geblesseerd ofwa? Damn, klote wel. Ge moet er is op letten hoe ver Deschacht constant van zijn man af staat te verdedigen :sad:. Den Oli staat altijd meer als CV, dan effectief als LB om zijn gebrek aan snelheid te compenseren.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Tegen Dirar gaat dat volgens mij wel pijn doen. Mbokani tegen Hoefkens probably ook :p

exo

Legacy Member
Mijn goesting om de wedstrijd te zien is al met 50% gedaald nu Deschacht start, Safari zit op de bank net als Kanu (blijkbaar), Marecek in de tribune, hadden ze Ariêl niet gevraagd om niet meer te zuipen vanaf smorgens vroeg?

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Safari zou blijkbaar wel fit zijn... Rare keuze om die tegen Club op de bank te zetten :/
Marecek in de tribune en Kanu op de bank snap ik ook niet. Zo typisch RSCA om een speler eens te laten starten en 2 matchen later zie je die voor geen reden in de tribune zitten.

Thorazer

Legacy Member
Safari was net goed bezig en dan gooien ze weer die Deschacht erin en dan nog tegen Brugge...

GJ Jacobs !!!

BleKKie

Legacy Member
Dik veel stress man man, een aanzetten naar 't café peis ek, ik kan hier thuis niet meer blijven wachten :p

Adrei

Legacy Member
Eigenlijk had Kanu in de tribune moeten zitten en Marecek op de Bank als Biglia toch gaat spelen.

En Deschacht start of watte? O_o

Morrissey

Legacy Member
Wa ne knoert.. Maar oké, Kanu speelt zo soms, heel soms, wel een sterke partij. Maar fuck it, als Biglia of Kljestan uitvalt zijn we gezien, Praet kan daar echt niet spelen zo verdedigend.

En Safari op de bank, onbegrijpelijk :sad:. Ik hoop echt dat het door lichte hinder ofzo is, want topfit moet die écht altijd starten.

Morrissey

Legacy Member
Ik ga ook is vertrekken op café, goei match mannen!
(En hou het hier wat rustig :unsure:)

NotoriousP

Legacy Member
Morrissey zei:
maar voor het grootste deel van de Anderlechtsupporters is de match tegen Standard dé match van het jaar die moet gewonnen worden. Let op, dit leeft ook wel hoor, maar matchen tussen Anderlecht en Standard is een klasse apart.

Dat is enkel maar de laatste jaren hoor, door de betere prestaties van Standard en het gedoe Witsel. Als je kijkt naar de geschiedenis kan je zien dat Brugge véél meer voor de titel tegen RSCA gestreden heeft dan Standard.

Niet dat tegen Standard spelen (voor ons beiden) geen topper is natuurlijk. :)

Weebl

Legacy Member
Dju, als Jacobs van die flaters begaat in zijn opstelling wint Anderlecht altijd.
We zijn gedoemd :(

wakel

Legacy Member
Deschacht er opeens insmijten tegen Brugge? :s Moet ook wel leuk zijn voor Safari..

Weebl

Legacy Member
sporza: "Club hoeft van ons geen cadeaus te verwachten"

1. Silvio PROTO
3. Olivier DESCHACHT
5. Lucas BIGLIA
9. Matias SUAREZ
11. Milan JOVANOVIC
16. Cheikhou KOUYATE
19. Sacha KLJESTAN
23. Roland JUHASZ
25. Dieumerci MBOKANI
27. Marcin WASILEWSKI
30. Guillaume GILLET


01.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan