Maxwell
Legacy Member
LaBuenaVida zei:Leuk, precies hier geen rivaliteit
Is veel leuker om zo over voetbal te praten imo.
Haha komt binnen 2 uurkes maar eens terug

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LaBuenaVida zei:Leuk, precies hier geen rivaliteit
Is veel leuker om zo over voetbal te praten imo.

Maxwell Sanchez zei:Haha komt binnen 2 uurkes maar eens terug![]()

Thorazer zei:Buiten Olivier Deschacht dan
Zal geen prettige namiddag worden tegen Dirar !
ad:. Den Oli staat altijd meer als CV, dan effectief als LB om zijn gebrek aan snelheid te compenseren.
ad:. Ik hoop echt dat het door lichte hinder ofzo is, want topfit moet die écht altijd starten.Maxwell Sanchez zei:Haha komt binnen 2 uurkes maar eens terug![]()

Morrissey zei:maar voor het grootste deel van de Anderlechtsupporters is de match tegen Standard dé match van het jaar die moet gewonnen worden. Let op, dit leeft ook wel hoor, maar matchen tussen Anderlecht en Standard is een klasse apart.

We doen ons bestMorrissey zei:Ik ga ook is vertrekken op café, goei match mannen!
(En hou het hier wat rustig)

Ik zal wel wat stoken!Morrissey zei:Ik ga ook is vertrekken op café, goei match mannen!
(En hou het hier wat rustig)