Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubmifer

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Oproep aan de mods : gelieve deze namiddag iets minder streng te zijn, ik heb maandag examen dus zal wat gespannen staan.
Dank

Spanning mag er zeker zijn, zolang er niet gescholden en geflamed wordt zal ik er geen probleem van maken. Hou het gewoon netjes.

Ik hoop gewoon op een leuke topper. Anderlecht lichtjes favoriet uiteraard, maar Brugge zal ook komen om te winnen. Hopelijk levert het een leuke pot voetbal op.

Mijn peter komt kijken, en hij is hardcore anderlecht. Zat hem vorige nog 2x in zijn gezicht uit te lachen toen anderlecht de 2 penalties mistte en wij toen scoorden. Deed hij net hetzelfde toen Jova scoorde in de slotminuut. :unsure:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Khoop dat er wat streams zijn. Ben ergens waar ik geen Telenet Digitaal heb :(

exo

Legacy Member
Hebde zelf Telenet digitaal met sporting telenet? Als ge ergens zit waar ge Telenet internet hebt kunde inloggen via Yelo online. :)

benjigoal

Legacy Member
Moet zelf voetballen om 14u30 dus kan de match niet volgen :doh:
Dat wordt raprap de tussenstand checken tijdens de rust

LaBuenaVida

Legacy Member
Ik zoek achter een stream of via de radio.
Moet echt nog massas leren, dusja ^^.

En laten we idd hopen op een goede ref :)

Tenslotte hoop ik dat FCB wint, maar zoniet is dat geen echt drama. In de play-offs kan echt alles nog :)

Morrissey

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
Tenslotte hoop ik dat FCB wint, maar zoniet is dat geen echt drama. In de play-offs kan echt alles nog :)

Zeer zeker, maar als we Club op 6 punten kunnen zetten, is dat toch al een serieuze kloof hoor... Zeker als je ziet dat Anderlecht zowat alle toppers (buiten Standard) thuis mag spelen, terwijl Club nog op Anderlecht, op Gent én op Genk moet gaan spelen. Nuja, het is allesbehalve beslissend, maar Club is eigenlijk niet in de positie om de grootste concurrent tot 6 punten te laten lopen hoor.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
RSCA heeft wel een heel moeilijke maand voor de boeg. chapeau als ze daarin geen punten zouden laten liggen

Morrissey

Legacy Member
Tuurlijk gaan ze daar punten laten liggen, hun volgende 3 thuismatchen zijn tegen Brugge, Gent en Genk, dat is gewoon bijzonder hard. Maar liever die 3 matchen thuis, dan ze uit te moeten bekampen.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Welja, daarom stelt zo'n kloof niet echt veel voor... Maar winnen is natuurlijk beter dan verliezen. Ben wel blij dat Gent punten laten liggen heeft.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Ik hoop op een zege van Club. Het is lang geleden dat Anderlecht nog eens zo een prestigieuze match heeft verloren op eigen veld en het zou de titelstrijd tussen Anderlecht/Gent/Club volledig openblazen en Standard krijgt wat meer kans om bij te benen.

Ik verwacht dat Gent gaat terugvallen naar het einde van de reguliere competitie toe en in de PO zie ik hen weer weinig presteren. Anderlecht voelt wel voorlopig nog steeds aan als de sterkste ploeg. In de JPL zien ze er, als het er op aankomt, een beetje onoverwinnelijk uit. Maar ze hebben nu wel voor een mogelijk groot probleem op de CV positie gezorgd. Hun doublures weg, Juhasz kampt met rugproblemen... Kan wel eens zuur opbreken gezien de fysieke aard van Club hun spel/spitsen.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Ze hebben toch 2,5 miljoen cadeau gegeven voor ne kapotte speler?

Morrissey

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Welja, daarom stelt zo'n kloof niet echt veel voor... Maar winnen is natuurlijk beter dan verliezen. Ben wel blij dat Gent punten laten liggen heeft.

Maar Club haalt ook nooit 9/9 in die 3 uitwedstrijden hé :p. Daarom zeg ik, als we vandaag 6 punten kunnen uitlopen, kan die kloof tegen het begin van de PO's mss wel groter zijn dan dat we nu durven denken.

Maar oké, voor hetzelfde geld staan beide ploegen samen aan kop, onvoorspelbare match!

En Notorious, dat is grotendeels hetzelfde artikel als gisteren, gaan we daar nu wéér over beginnen? :sleep: HVH is een dom kieken, maar laten we nu toch echt het sportieve eens voorop plaatsen en hopen op een aangename topper.

Jepjep

Legacy Member
Hopelijk wordt het een aangename match. Club-anderlecht was een waar spektakel, mag van mij nog eens zo'n match worden.

NotoriousP

Legacy Member
Ik zou vandaag echt wel meer tevreden zijn met geweldig voetbal en een gelijkspel dan een zwakke overwinning, nuja we zien wel. :)

Morrissey zei:
En Notorious, dat is grotendeels hetzelfde artikel als gisteren, gaan we daar nu wéér over beginnen? :sleep: HVH is een dom kieken, maar laten we nu toch echt het sportieve eens voorop plaatsen en hopen op een aangename topper.

Mijn excuses, sommige onder ons studeren tijdens examens en lezen hier niet meer alles. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan