Rubmifer
Legacy Member
TheRedDevils zei:Oproep aan de mods : gelieve deze namiddag iets minder streng te zijn, ik heb maandag examen dus zal wat gespannen staan.
Dank
Spanning mag er zeker zijn, zolang er niet gescholden en geflamed wordt zal ik er geen probleem van maken. Hou het gewoon netjes.
Ik hoop gewoon op een leuke topper. Anderlecht lichtjes favoriet uiteraard, maar Brugge zal ook komen om te winnen. Hopelijk levert het een leuke pot voetbal op.
Mijn peter komt kijken, en hij is hardcore anderlecht. Zat hem vorige nog 2x in zijn gezicht uit te lachen toen anderlecht de 2 penalties mistte en wij toen scoorden. Deed hij net hetzelfde toen Jova scoorde in de slotminuut.



. Daarom zeg ik, als we vandaag 6 punten kunnen uitlopen, kan die kloof tegen het begin van de PO's mss wel groter zijn dan dat we nu durven denken.
HVH is een dom kieken, maar laten we nu toch echt het sportieve eens voorop plaatsen en hopen op een aangename topper.