Belachelijk wat hij zegt over FCB en Meunier en Odjidja.
Ik stel vooral vast dat al die dure termen bij Club Brugge eigenlijk herleid kunnen worden tot het feit dat ze achter de schermen mensen proberen weg te halen bij Anderlecht.'
Ja, want FCB heeft daar echt talloze mensen willen weghalen. Het enige dat ik mij voor de geest kan halen is Sas, en that's it. En dat paars wit Vargas nog van onder onze neus is komen halen vergeet meneer blijkbaar.
Meunier is een miscasting van Anderlecht. Na een tip zijn we hem vorig seizoen gaan bekijken bij Virton, maar zijn scoutingsrapport was onvoldoende. Nu blijkt dat Meunier een meerwaarde is voor Club Brugge en dat er gesproken wordt over de Rode Duivels. Eigenlijk had Meunier voor Anderlecht moeten spelen. Odjidja is ook zo'n dossier. Hoe is het mogelijk dat die voor Brugge speelt?'
Echt man, kom anders nog wat verzuurder over. Dat u scouting hem niet goed genoeg vond is één punt, om dan daarom te gaan zeggen dat ie niet bij Brugge mocht spelen is iets anders. Rsca vond hem niet goed genoeg, fcb wou hem wel die kans geven en voilla. Hoef je niet over te beginnen en al zeker niet op die manier. Zelfde voor Vadis. Helemaal hun eigen schuld, maar toch weer uithalen naar Brugge omdat hij nu daar speelt.
Triestig.