Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Scr1fle zei:


BleKKie zei:Ook al heeft hij mss wel gelijk, maar de manier waarop is wel verschrikkelijk arrogant.
Daarom alleen al kan ik hem niet af![]()
)sharpshot zei:"onduidelijk" ? Toeval dat het altijd voor een topwedstrijd is dat hij opeens "onduidelijk" overkomt. Tis een ziek speletje, ik hou er niet van terwijl het o zo doorzichtig?
Morrissey zei:En belachelijk maakte, nu niet overdrijven he. Hij speelde enkele keren mee, niet goed, niet overdreven slecht. Hij is gewoon te licht voor een topclub als Liverpool, alsof dat zo'n schande is... Dan kan je even goed zeggen dat Vazquez zich belachelijk heeft gemaakt bij Barcelona, terwijl dat ook niet waar is.
Dat hij de laatste weken niet goed bezig is, geef ik wel toe. Hij moet zich dringend herpakken, want er staan genoeg jongens aan te schuiven om zijn positie over te nemen.
waffel zei:Hoe kunde nu haten op Jova, fak zeg, hate op iedereen in de wereld hé dan kom. Elke dag een nieuw persoon in de spotlight! Vandaag:
Bernd Thijs
![]()


Vedeco zei:Held
Heb zo'n truitje liggen van hem btw
jammer genoeg zonder godenbloed.

jeperdejep zei:gingerbloed bedoel je.
Ik wist trouwens niet dat de bern bij borussio monchengladbach gespeeld heeft.

starspike zei:Denk u eens in wat een held dat was, als het een van de leiders was die u naar de titel gebracht had![]()

Vedeco zei:Van 2005 tot 2007 en dan naar Gent
Hij is nog niet weg hé
Bernd is overal graag gezien, ook onder de Gladbachfans.

Allez, behalve in Loppen en Merchtem.BleKKie zei: