starspike
Legacy Member
Rubmifer zei:'de playoffs hebben hun beslag gekregen hier in een echte kutmatch zal ik maar zeggen'
VDB :applause:
"cupmatch"?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rubmifer zei:'de playoffs hebben hun beslag gekregen hier in een echte kutmatch zal ik maar zeggen'
VDB :applause:

Romelus zei:
Klopgeest zei:Beste speler moet sowieso op basis van 2 seizoenshelften zijn en als je weggaat vind ik niet dat je recht hebt op dat beeldje.
waffel zei:Daar wringt het schoentje(gni) juist, ik vind dat de GS op basis van een seizoen moet zijn en niet een jaar.
Was op kunstgras van Wikings dacht ik? Kwestie van goed voor te bereiden op STVVCarus zei:Daarnet gaan kijken naar Kortrijk - Dender. 3-2.

Pieter3770 zei:Misschien wel, maar hoe gooi je 't ineens om? Dan is er eentje die maar 6 maand de titel heeft. Daar zal die niet mee kunnen lachen, tenzij hij 't opnieuw is...
Proim zei:Was op kunstgras van Wikings dacht ik? Kwestie van goed voor te bereiden op STVV![]()
Vedeco zei:En SVZW 0-2 voor na 10 minuten tegen ADO
Straks Kaiserslautern - Gent en Hamburg - Brugge.
