NemesisBE
Legacy Member
massief zei:Haten die elkaar niet, normaalgezien?
Ik denket.
Kheb in elk geval ooit bijna een dakgoot in menne nek gehad van Club supporters toen ik ballenraper was op den Antwerp

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
massief zei:Haten die elkaar niet, normaalgezien?

NemesisBE zei:Ik denket.
Kheb in elk geval ooit bijna een dakgoot in menne nek gehad van Club supporters toen ik ballenraper was op den Antwerp![]()

