puni
Legacy Member
Squadra zei:Uw avatar maakt het moeilijk te geloven dat je objectief spreekt.
Tis waar, eigenlijk haat ik alles wat Frans spreekt. :ironic:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Squadra zei:Uw avatar maakt het moeilijk te geloven dat je objectief spreekt.

puni zei:Tis waar, eigenlijk haat ik alles wat Frans spreekt. :ironic:

Booka Shade zei:Pff, wat een kutmatch.
Persoonlijk denk ik dat we meer talent rondlopen hebben dan Genk, maar als het samenspel op niks trekt ben je er niks mee.
En @ "Genkies zingen Standard liedjes": heb dat persoonlijk altijd zielig gevonden. Hebben ze zelf geen liedjes als ze voorstaan?
(ofzoiets
)waffel zei:Aux Armes is anders zéér origineel![]()
