Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maxwell Sanchez zei:Frustratie ? Wij winnen weeral. Geen sprake van frustratie.

Maxwell Sanchez zei:Frustratie ? Wij winnen weeral. Geen sprake van frustratie.
ik heb de match niet gezien dus ik zeg niet dat Anderlecht dat deed op Gent
.Herr Doktor zei:Het grappige is dat diegene die dat zeggen ( oa je vorige uitspraak ) de eerste zijn die komen mekkeren als ze puntjes komen stelen bij jullie....
En pasop héik heb de match niet gezien dus ik zeg niet dat Anderlecht dat deed op Gent
.
Nic! zei:Ja, punten 'stelen' was het nu ook weer niet. Met wat geluk de drie punten, dat wel.
Dankzij Juhasz en Proto.
) daar was dat stelen op bedoeld
niet op de prestatie vn Anderlecht.Pieter3770 zei:STVV inderdaad klaar voor 2de klasse.
Wat wil je als je je keepersprobleem probeert op te lossen met een keepersprobleem op zichzelf.
Als dan de lijnrechter nog stekeblind is...
J.Brown zei:Berrier wist je toch? Tchité omdat hij niet in vorm is en Cyriac het goed doet. Van Damme is wel een verassing.
KRC Genk : Koteles, Pudil, Nadson, Simaeys, Anele, Buffel, Toszer, Vanden Borre, Dugary, Ogunjimi et Barda
Standard : Bolat, Opare, Kanu, Ciman, Pocognoli, Buyens, Seijas, Vainqueur, Leye, Cyriac et Buzaglo

J.Brown zei:Berrier wist je toch? Tchité omdat hij niet in vorm is en Cyriac het goed doet. Van Damme is wel een verassing.
KRC Genk : Koteles, Pudil, Nadson, Simaeys, Anele, Buffel, Toszer, Vanden Borre, Dugary, Ogunjimi et Barda
Standard : Bolat, Opare, Kanu, Ciman, Pocognoli, Buyens, Seijas, Vainqueur, Leye, Cyriac et Buzaglo
J.Brown zei:Ik heb zelf paar paginas geleden al gezegd dat hij niet zo goed bezig was als vorig seizoen. Het is wel een verassing dat Riga de ballen heeft om hem eruit te halen. Maar in het interview zegt hij dat het om te rusten is..
.