TheRedDevils
Legacy Member
exo zei:Echt, 0,0 sfeer, precies JB...!![]()
De uitsupporters van Club maken toch meer lawaai dan die van RSCA. 0-1 voorstaan op Gent en we horen ze niet

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
exo zei:Echt, 0,0 sfeer, precies JB...!![]()

exo zei:Slechte akoestiek eeeejaaa!
wtf kouyaté z'n ogen zo aant flitsen...


boerkiiilerke zei:iemand stream ? mijne is down en sportz livez site is offline bij mij