Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
exo zei:Uiteraard, maar als Dirar terug enkele matchen gaat schitteren dan zal er ook wel niet meer over gesproken worden...![]()

Sheldon Cooper zei:Staat wel boven Genk in de rangschikking but whatever![]()

rebensmans zei:OSV (vertegenwoordiger van supportersgroepen Genk) overweegt een boycot voor de uitmatch tegen OHL. Goede actie imo, 26€ voor een degradatieploeg is echt schandalig, dus ik hoop dat het doorgaat
Sh@D0wBE zei:
exo zei:Hoeveel moeten de OHL supporters bij jullie betalen? Want als dat ook rond hetzelfde bedrag is oogst je gewoon wat je gezaaid hebt.
Damn jong, wat een bull shit kraamt die toch allemaal uit. Oh well, Brugge heeft al lang bewezen dat ze hem niet missen, meer interesseert me niet.Sh@D0wBE zei:

exo zei:geef eens korte samenvatting aub, want ik heb geen hln gekocht vandaag.
Monoslay zei:Iemand een stream van westerlo - stvv, of multi-live?

Zeker als supporter van stvv.Jo3Rii zei:


Monoslay zei:Zeker als supporter van stvv.![]()
ad: