Weer een volwassen overwinning van Arsenal. Heel veel ploegen zullen het moeilijk hebben op Cardiff en wij waren gisteren niet geweldig, maar hebben te veel kwaliteiten om niet te scoren en zijn vanaf dit jaar ook meer comfortabel met het verdedigen (2de meest gescoorde ploeg, 2de minst tegendoelpunten gekregen en 2de in doelsaldo).
Men zei dat Arsenal het slecht zou doen in november:
Liverpool 2-0
Dortmund (A) 1-0
Man Utd (A) 0-1
Southampton 2-0
Marseille 2-0
Cardiff (A) 3-0
5 Wins, 5 clean sheets, 10 gescoord en 1 geïncasseerd. Moge al onze maanden zo zijn
Komende 2 wedstrijden zijn tegen Hull en Everton. Deze zijn beide wel te doen, zeker omdat deze ploegen 2 moeilijke wedstrijden spelen voor ze tegen ons moeten (Hull vs Liverpool en Man Utd vs Everton). Met de momentum moet er 6 op 6 gehaald worden. Dan hebben we 3 moeilijke wedstrijden met Napoli (A), City (A) en Chelsea (H).