Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Maxwell

Legacy Member
Bij de U19 staat Servië op het punt Europees kampioen te worden. Hebben precies ook een goede lichting op komst.

Proim

Legacy Member
Weet iemand wat de prijs was van losse tickets voor de match tegen Frankrijk? Tribune 4.

Stan_V

Legacy Member
Nu Vermaelen & Vertonghen out zijn, wie gaat er dan spelen? Kompany - VB met op links Pocognoli?

Brengt me trouwens ook meteen bij de vraag: welk jeugdig talent kan eigenlijk eventueel al opgeroepen worden? Arslanagic leek mij een mogelijkheid, maar nu speelt Ciman blijkbaar terug bij Standard

Stan_V

Legacy Member
GVD, ik vergeet Lombaerts echt altijd. Blame Russia (en het late uur :unsure:)

hXs

Legacy Member
Stan_V zei:
Nu Vermaelen & Vertonghen out zijn, wie gaat er dan spelen? Kompany - VB met op links Pocognoli?

Brengt me trouwens ook meteen bij de vraag: welk jeugdig talent kan eigenlijk eventueel al opgeroepen worden? Arslanagic leek mij een mogelijkheid, maar nu speelt Ciman blijkbaar terug bij Standard

Wilmots lijkt altijd voor Van Buyten te opteren als er centraal iemand geblesseerd wegvalt ... Ik verwacht Van Buyten centraal & Lombaerts op de linksachter. Denk niet dat Wilmots door het wegvallen van die twee een jonge gast bij de selectie gaat halen (zie op dit moment ook niet meteen iemand die daar aanspraak kan op maken?). Ik verwacht wel Van Damme bij de selectie.

Ikzelf zou liever Lombaerts centraal naast Kompany zien. Lombaerts zie ik net als Vermaelen absoluut niet graag spelen op den back (itt tot Vertonghen). Dan liever Pocognoli of zelfs good old Jelle Van Damme.

Sir.Killalot

Legacy Member
Alderweireld kan ook nog. Al zou ik ook eerst voor Van Buyten of Lombaerts kiezen momenteel.

Boyata speelde nu ook 90 min in de friendly tegen Bayern, wie weet raakt die wel nog eens opgeroepen?

NemesisBE

Legacy Member
Als Wilmots nu Pocognoli of Tshimanga niet gaat opstellen, is het een dikke 0 van een bondscoach.

Jenthe

Legacy Member
Moet er al niet zo langzaam een (voor)selectie bekend gemaakt worden? :)

Balsaus

Legacy Member
Jenthe zei:
Moet er al niet zo langzaam een (voor)selectie bekend gemaakt worden? :)

Donderdag denk ik. Maar zal gewoon de selectie zijn zoals altijd , enkel dan Van Damme en nog ne verdediger ipv Vertonghen en Vermaelen. (Voor de rest is iedereen fit?)

Bart Religion

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Kwestie van enerzijds te willen tonen dat ze ook doping opsporen en anderzijds niet aandurven van het bij professionele/sterren te doen... :p

Maradona gaat niet akkoord met die uitspraak :p

Général Zantas

Legacy Member
België blijft op de 10e plaats, MAAR mits winst tegen Frankrijk én Schotland springen we naar de 6e plaats en eventueel hoger afhankelijk van wat Italië doet.

Top-5 komt eraan :oink:

Misterblort

Legacy Member
caoimhin zei:
Bruno had toch een selectie verdiend.

Alleszins meer als Bakkali! die speelt 2 goeie matchen en mag meedoen.. Terwijl zijn hart toch bij Marokko ligt (volgens het nieuwsblad)

kwistenbiebel

Legacy Member
Doelmannen: Casteels, Courtois, Mignolet

Verdedigers: Alderweireld, Ciman, G. Gillet, Kompany, Lombaerts, Pocognoli, Van Buyten, Van Damme

Middenvelders: Chadli, Defour, Dembélé, Fellaini, Simons, Witsel

Aanvallers: Bakkali, Benteke, De Bruyne, E. Hazard, Lukaku, Mertens, Mirallas
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan