Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mtm

Legacy Member
Ik las een paar dagen geleden dat Proto het wel opnieuw zag zitten om terug geselecteerd te worden. En hij zou zeker nooit geweigerd hebben om slechts als 3de keeper te fungeren, dat was iets dat zogezegd van Leekens kwam!!!



Ik hoop dat Wilmots nooit aan van die dutsen toegeeft. Die willen gewoon meespringen op het succes en een goedkoop ticketje naar Brazilië oprapen. Weg ermee!

Tuninboy

Legacy Member
mtm zei:
Ik las een paar dagen geleden dat Proto het wel opnieuw zag zitten om terug geselecteerd te worden. En hij zou zeker nooit geweigerd hebben om slechts als 3de keeper te fungeren, dat was iets dat zogezegd van Leekens kwam!!!



Ik hoop dat Wilmots nooit aan van die dutsen toegeeft. Die willen gewoon meespringen op het succes en een goedkoop ticketje naar Brazilië oprapen. Weg ermee!


Ik denk niet dat Wilmots denkt aan Proto hoor (wat niet wilt zeggen dat het opzich nu Gillet weg is, wel de betere 3de keeper is dan de rest (buiten Courtois & Mignolet). Casteels moet nog een paar jaar meedraaien en zal dan wel 3de keeper worden. Al mag Wilmots hem nu wel meenemen voor het moraal.

Sir.Killalot

Legacy Member
Casteels zal wel derde keeper worden denk ik.

mtm zei:
Ik hoop dat Wilmots nooit aan van die dutsen toegeeft. Die willen gewoon meespringen op het succes en een goedkoop ticketje naar Brazilië oprapen. Weg ermee!

Inderdaad. Niets moeten weten van de nationale ploeg, tot als het bijna zeker is dat ze naar het WK mogen.

Tyfius

Legacy Member
mtm zei:
Ik las een paar dagen geleden dat Proto het wel opnieuw zag zitten om terug geselecteerd te worden. En hij zou zeker nooit geweigerd hebben om slechts als 3de keeper te fungeren, dat was iets dat zogezegd van Leekens kwam!!!



Ik hoop dat Wilmots nooit aan van die dutsen toegeeft. Die willen gewoon meespringen op het succes en een goedkoop ticketje naar Brazilië oprapen. Weg ermee!
Er zijn betere alternatieven natuurlijk, dat weet Proto ook, maar ge moet het hele plaatje bekijken.

Ik snap ergens wel dat Proto geen 3de keeper wou zijn in een generatie met Bailly, Renard en Stijnen. Qua niveau zit hij in dat groepje, dus hangt het af van de coach. Hij was in die periode ook pas vader, dan snapt elke vader het punt wel "als het is voor in de tribune te gaan zitten blijf ik liever bij men gezin."

En toen kwam Leekens, en boterde het niet tussen die twee. En toen kwam Wilmots en zegt Proto: "Als ze een 3de keeper zoeken nu Gillet niet meer mag, dan mag Wilmots gerust bellen. Het is geen schande om in deze generatie 3de keeper te zijn."

Maar of Wilmots dat effectief doet, daar gaat Proto niet van wakker liggen.

En dat is toch een serieuze nuance in het verhaal.

Sir.Killalot

Legacy Member
Tyfius zei:
Er zijn betere alternatieven natuurlijk, dat weet Proto ook, maar ge moet het hele plaatje bekijken.

Ik snap ergens wel dat Proto geen 3de keeper wou zijn in een generatie met Bailly, Renard en Stijnen. Qua niveau zit hij in dat groepje, dus hangt het af van de coach. Hij was in die periode ook pas vader, dan snapt elke vader het punt wel "als het is voor in de tribune te gaan zitten blijf ik liever bij men gezin."

Voor die paar matchen op een jaar? En in de tribune kon hij zijne kleine meenemen he...

puni

Legacy Member
dacuba zei:
Er is maar één nuance: ge moet fier zijn om opgeroepen te worden door uw land. Als ge dat niet zijt en ge plaats uzelf boven de groep omwille van een paar drogredenen, verdient ge uw plaats niet.

Hij plaatst zich toch net niet boven de groep. Hij zei indertijd dat hij er liever niet bij was dan het derde wiel van de wagen te zijn. Uzelf boven de groep plaatsen is stellen dat ge moet spelen. Dat heeft Proto nooit beweerd. Als ge als derde doelman achter godbetert Renard en de neus komt, zou ik mijzelf ook wel te kakken gezet voelen.

Sir.Killalot

Legacy Member
Mja, voor uw nationale ploeg vind ik niet dat dat opgaat. Plus, met de concurrentie toen had hij veel meer kans op caps dan nu. Nu is die kans nihil.

En uiteindelijk komt dat wel op hetzelfde neer he. Als ge niet in de ploeg wilt omdat ge geen derde wiel wilt zijn, dan wilt het zeggen dat ge enkel in de ploeg wilt wanneer ge moogt spelen.

puni

Legacy Member
Heeft me dunkt niets met spelen te maken, want met tweede doelman was hij wel tevreden geweest volgens mij. Maar idd, verstand komt helaas vaak pas met de jaren.

Chilliewillie88

Legacy Member
waarom zouden we in godsnaam Proto als derde keeper moeten oproepen :)
De kans dat we ooit effectief een derde keeper gaan nodig hebben is klein. Moest het dan toch zijn dan liever een Casteels of Kaminiski. Gewoon jonge gasten meepakken en qua niveau zullen ze niet veel moeten onderdoen voor Proto.

mtm

Legacy Member
puni zei:
Hij plaatst zich toch net niet boven de groep. Hij zei indertijd dat hij er liever niet bij was dan het derde wiel van de wagen te zijn. Uzelf boven de groep plaatsen is stellen dat ge moet spelen. Dat heeft Proto nooit beweerd. Als ge als derde doelman achter godbetert Renard en de neus komt, zou ik mijzelf ook wel te kakken gezet voelen.

Maar wel tot 2013 wachten om zichzelf terug beschikbaar te maken... Neen, dat pakt niet. Want ik denk bijvoorbeeld niet dat Proto zou moeten onderdoen voor Gillet.

pina

Legacy Member
Nu de RD hoogstwss het WK gaan halen, hoor je plots overal spelers die per se het WK willen meemaken. Plat opportunisme is het. De mensen die er in moeilijke tijden stonden, verdienen voorrang op de spelers die effe vlug een plekje in het vliegtuig willen wegkapen

BleKKie

Legacy Member
pina zei:
Nu de RD hoogstwss het WK gaan halen, hoor je plots overal spelers die per se het WK willen meemaken. Plat opportunisme is het. De mensen die er in moeilijke tijden stonden, verdienen voorrang op de spelers die effe vlug een plekje in het vliegtuig willen wegkapen

Idd, nu moeten ze ook niet meer afkomen hoor.

Jack Wilshere

Legacy Member
Chilliewillie88 zei:
waarom zouden we in godsnaam Proto als derde keeper moeten oproepen :)
De kans dat we ooit effectief een derde keeper gaan nodig hebben is klein. Moest het dan toch zijn dan liever een Casteels of Kaminiski. Gewoon jonge gasten meepakken en qua niveau zullen ze niet veel moeten onderdoen voor Proto.

Ervaring en maturiteit in de groep! :unsure:

Tuninboy

Legacy Member
Even de EK finale kijken van de vrouwen. Zitten toch wat sloebers bij die mij kunnen krijgen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan