Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mtm zei:Ik las een paar dagen geleden dat Proto het wel opnieuw zag zitten om terug geselecteerd te worden. En hij zou zeker nooit geweigerd hebben om slechts als 3de keeper te fungeren, dat was iets dat zogezegd van Leekens kwam!!!
Ik hoop dat Wilmots nooit aan van die dutsen toegeeft. Die willen gewoon meespringen op het succes en een goedkoop ticketje naar Brazilië oprapen. Weg ermee!
mtm zei:Ik hoop dat Wilmots nooit aan van die dutsen toegeeft. Die willen gewoon meespringen op het succes en een goedkoop ticketje naar Brazilië oprapen. Weg ermee!
Er zijn betere alternatieven natuurlijk, dat weet Proto ook, maar ge moet het hele plaatje bekijken.mtm zei:Ik las een paar dagen geleden dat Proto het wel opnieuw zag zitten om terug geselecteerd te worden. En hij zou zeker nooit geweigerd hebben om slechts als 3de keeper te fungeren, dat was iets dat zogezegd van Leekens kwam!!!
Ik hoop dat Wilmots nooit aan van die dutsen toegeeft. Die willen gewoon meespringen op het succes en een goedkoop ticketje naar Brazilië oprapen. Weg ermee!
Tyfius zei:Er zijn betere alternatieven natuurlijk, dat weet Proto ook, maar ge moet het hele plaatje bekijken.
Ik snap ergens wel dat Proto geen 3de keeper wou zijn in een generatie met Bailly, Renard en Stijnen. Qua niveau zit hij in dat groepje, dus hangt het af van de coach. Hij was in die periode ook pas vader, dan snapt elke vader het punt wel "als het is voor in de tribune te gaan zitten blijf ik liever bij men gezin."
dacuba zei:Er is maar één nuance: ge moet fier zijn om opgeroepen te worden door uw land. Als ge dat niet zijt en ge plaats uzelf boven de groep omwille van een paar drogredenen, verdient ge uw plaats niet.

puni zei:Hij plaatst zich toch net niet boven de groep. Hij zei indertijd dat hij er liever niet bij was dan het derde wiel van de wagen te zijn. Uzelf boven de groep plaatsen is stellen dat ge moet spelen. Dat heeft Proto nooit beweerd. Als ge als derde doelman achter godbetert Renard en de neus komt, zou ik mijzelf ook wel te kakken gezet voelen.
pina zei:Nu de RD hoogstwss het WK gaan halen, hoor je plots overal spelers die per se het WK willen meemaken. Plat opportunisme is het. De mensen die er in moeilijke tijden stonden, verdienen voorrang op de spelers die effe vlug een plekje in het vliegtuig willen wegkapen
Chilliewillie88 zei:waarom zouden we in godsnaam Proto als derde keeper moeten oproepen
De kans dat we ooit effectief een derde keeper gaan nodig hebben is klein. Moest het dan toch zijn dan liever een Casteels of Kaminiski. Gewoon jonge gasten meepakken en qua niveau zullen ze niet veel moeten onderdoen voor Proto.

Bart Religion zei:Welke spelers gaat het dan? Buiten Proto
Bart Religion zei:Welke spelers gaat het dan? Buiten Proto