Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

puni

Legacy Member
jeperdejep zei:
Je hebt België fout gespeld, heb het even verbeterd.


Even een klein dispuut tussen Pedro en Neymar, ik ben echt benieuwd of Neymar goed gaat integreren bij barca.

Bwa, das toch altijd zo. Das zoals al dat drama in de classico's. Uiteindelijk staan die toch ook allemaal samen met succes (behalve vandaag dan) op het veld bij Spanje.

waffel

Legacy Member
jeperdejep zei:
Je hebt België fout gespeld, heb het even verbeterd.


Even een klein dispuut tussen Pedro en Neymar, ik ben echt benieuwd of Neymar goed gaat integreren bij barca.

Als België al zijn wedstrijden wint tot het WK, incluis Frankrijk, dan reken ik ze misschien niet als outsider :p

Darkseid

Legacy Member
caoimhin zei:
Bal wordt van de goal weggespeeld, telt echt wel mee. Ik zeg niet dat ik het niet begrijp, maar in principe is het geen. Maar ze verdienden er al langer één.

Hoe kunt ge daar nu geen rood in zien? Zuiver op weg naar goal (neen, 2mm opzij bewegen telt niet) en ge ziet pique éxpres zen voet omhoog doen om neymar neer te halen omdat hij anders weg is.

waffel

Legacy Member
Haha Iniesta, van met zijn trucje mislukt direct zo kijken naar de scheids, voor hij nog valt.

waffel

Legacy Member
Xavve zei:
Die Jo is precies een basketter ...

Wij hebben nu een Braziliaan :p (Alsook een Fransman)

Raul Neto

Bra-Raul_TOGNI_NETO_7.jpg


4cm kleiner dan Jo!

waffel

Legacy Member
jeperdejep zei:
Navas wordt echt een leuke aanwinst voor de pl, heerlijke speler.

Da's ook de enigste die me daar bekoort. Zijn rushes zijn heerlijk om te zien. Heeft in deze wedstrijd toch ook iets afgedwongen (penal).

waffel

Legacy Member
Neymar, wat een godsgeschenk voor Brazilië.

puni zei:

Kan toch perfect zijn dat zijn geplooide en gerimpelde stroken doorgaans in dezelfde stof als het kledingstuk waaraan ze zijn toegevoegd, bijvoorbeeld een japon, onderrok of tabier, of sjaal, in de vorm van een rechte strook of guirlande heerlijk zijn.

Trouwens een verstrooidheidsfoutje. Hoeveel keer ik "rush' al geschreven heb online... Rush A, rush B, rush rush rush. Wie er niet mee rusht krijgt een kogel door zijn kop. Als ze flashes smijten, blijven rushen. Enzovoort.

caoimhin

Legacy Member
Darkseid zei:
Hoe kunt ge daar nu geen rood in zien? Zuiver op weg naar goal (neen, 2mm opzij bewegen telt niet) en ge ziet pique éxpres zen voet omhoog doen om neymar neer te halen omdat hij anders weg is.

Toch is het zo. Maar boeit niet.

Stan_V

Legacy Member
Wat voor ne zever is dat nu om die topscorers-trofeeën nu uit te delen :lol: Ocharme Torres

eurowarriors

Legacy Member
Hahaha, die foto. Ramos is toch zo'n tutser, niet te doen. Hoeveel penalty's moet die jongen nog verkloten voordat die beseft dat die dat beter aan een specialist overlaat.

Arbeloa was ook wel rampzalig. Normaal vind ik hem echt nog wel meevallen bij Spanje, hoewel die offensief nooit iets brengt. Maar gisteren was die ook defensief niet aan te zien. Bij dat tweede doelpunt, hoe kunt ge in hemelsnaam uw man twee (!) keer in uw rug laten weglopen. Azpilicueta komt erop en doet het eigenlijk niet veel beter. Het wordt tijd dat Hugo Mallo terugkeert uit blessure en dat ze die jongen eens een kans geven. Nuja, dat zal opa Fonkel wel nooit durven.

Alba valt weer maar eens door de mand. Nogmaals, zonder Xabi Alonso komt daar zoveel druk op die defensie, niet te doen. Busquets kan dat niet allemaal alleen belopen. Dan valt het pas op hoe zwak die backs defensief eigenlijk zijn. Na het WK wordt het misschien wel eens tijd om afscheid te nemen van Xavi. Beñat zou een mooie vervanger zijn. Illarramendi mag stilaan ook wel zijn kans beginnen krijgen.

Wat Pedro nog op dat veld doet, vraag ik mij toch ook serieus af... Iniesta was wel weer heerlijk om naar te kijken, maar ik begon zelf al pissig te worden aan de hoeveelheid fouten op die jongen. Als scheids mag je dan toch wat consequenter zijn en een gele kaart of twee uitdelen. Constant Iniesta uit zijn spel halen met overtredingen is ook niet de bedoeling. Een van de enigen die wel degelijk échte klappen te verduren kreeg.

Philharmoniker

Legacy Member
Waarom mannen gelijk Cazorla, of martinez die in de cl tegen iniesta en xavi de overhand had niet meer kansen gehad heeft snap ik toch niet. Die 3-0 is overdreven, wel verdiend dat wel.

mtm

Legacy Member
Haha, Ramos en Piqué, 2 losers die hun sokken altijd tot aan hun lies omhoog moeten trekken, beide de beunhaas uitgehangen gisteren.


Pleziert me enorm. Ook dat gezaag op Xabi Alonso hier, en dat Spanje terug goed speelde zonder hem. Ja, misschien tegen een onherkenbaar Uruguay of een bende amateurs uit Tahiti. Alonso is een klassespeler, ik kon nooit begrijpen waarom iemand blij was dat die geblesseerd was.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan