Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
puni zei:Xavi mag stilaan aan zijn pensioen beginnen denken.
caoimhin zei:Wel niet consequent in zijn kaarten. Bal wordt van de goal weggespeeld, dat van Arbeloa was meer rood dan dit.
Rubmifer zei:Dit spanje is echt slecht.
jeperdejep zei:Die mag al gaan zitten bij Shakira, gelukzak.
Always look at the bright side of life.No way, hebt ge gezien wat die allemaal in de jeugd hebben rondlopen?waffel zei:We hadden het er al over dat sommige ploegen sinds het EK het gevoel hadden om ze te kunnen pakken. Uiteindelijk kwam je bedrogen uit, maar Italië was er nu heel erg dicht bij en Brazilië pakt ze nu helemaal. De domino's zijn aan het vallen, binnenkort gaat dit Spanje terug hervallen in het net-niet ploegje dat het was sinds de jaren 60.
jeperdejep zei:No way, hebt ge gezien wat die allemaal in de jeugd hebben rondlopen?
Je hebt België fout gespeld, heb het even verbeterd.waffel zei:Ja, dat was vroeger niet anders. Voor een of andere reden wonnen ze nooit een tornooi. Uiteindelijk hadden ze zo'n goddelijk elftal, waarbij bijna iedereen al de halve wereld gek maakte met Barcelona. Ze zijn nog steeds top, maar je ziet toch hier en daar dat ze het gaan moeten afgeven aan andere ploegen opnieuw imo.
Brazilië
Argentinië
Italië
België
Duitsland
En nog een heleboel outsiders zitten alvast op de deur te kloppen.
jeperdejep zei:Je hebt België fout gespeld, heb het even verbeterd.
Even een klein dispuut tussen Pedro en Neymar, ik ben echt benieuwd of Neymar goed gaat integreren bij barca.