Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waffel

Legacy Member
Neeee Bonnuci toch niet :cry:

RIP Bari

Kut kut kut kut Spanjolen. Maar hun marges worden kleiner en kleiner! Dit houden ze niet vol!

Toch voor Spanje supporteren in de finale. Europa> en Neymar<

Romelus

Legacy Member
Jammer maar toch bemoedigend voor Italia. Absoluut kanshebber op de wereldtitel.:) En dan de Gouden Bal aub.

Jepjep

Legacy Member
Bonucci gaat niet goed slapen vannacht.
Des te harder omdat hij echt de enige is die faalt op 14 penaltys ofzo.

Xcessive-

Legacy Member
Romelus zei:
Jammer maar toch bemoedigend voor Italia. Absoluut kanshebber op de wereldtitel.:) En dan de Gouden Bal aub.

Bewijst dat Italië het kan maar Spanje was ook niet op niveau. Als je kijkt hoe Italië speelde tegen Japan dacht ik dat het peanuts ging zijn voor Spanje. Nuja zo is dat nu eenmaal met voetbal dat als je niet top speelt naar huis kan gaan. Spanje met chance door.

BeeLz

Legacy Member
Goh, normaal gezien ben ik voor Italië maar nu maakte het me niet echt uit, en wilde eigenlijk liever Brazilië eens zien spelen tegen Spanje. En Raes wordt echt dementer met de dag

Sir.Killalot

Legacy Member
Sterkste wapen van die Spanjaarden is in feite toch hun uithouding. Op het moment dat de Italianen er eigenlijk compleet door zaten, schakelden die Spanjolen gewoon een versnelling hoger.


Hopen dat onze Duivels genoeg spelen in hun ploegen dit seizoen, maar liefst ook niet elke match, dat ze nog voldoende fris zijn. Zeker daar in Brazilië gaat uithoudingsvermogen echt bepalend zijn.

NemesisBE

Legacy Member
Del Bosque kan stillekes aan ook gaan opflikkeren hoor. Silva, Pedro, Arbeloa ... En dan wisselt em z'n enige spits voor een DM, terwijl Villa op de bank zit én fit is. Pedro moest na 20' gewisseld worden ofzo door Navas, of beter, Navas had altijd moeten starten. Teleurgesteld in Spanje, alweer.

Jenthe

Legacy Member
BeeLz zei:
Goh, normaal gezien ben ik voor Italië maar nu maakte het me niet echt uit, en wilde eigenlijk liever Brazilië eens zien spelen tegen Spanje. En Raes wordt echt dementer met de dag

Opa Fonkel zei t em :rofl:

John1307

Legacy Member
Was het toeval dat Spanje opeens beter begon te voetballen met Javi Martinez in de ploeg? Kan die gast niet in een dubbele pivot naast Busquets spelen? Mij lijkt het dat Busquets zonder Xabi Alonso het niet allemaal kan belopen, getuige daarvan toch de relatieve defensieve zwakte van Spanje tijdens dit tornooi.

eurowarriors

Legacy Member
Wat een kakmatch. Dacht dat het dieptepunt na eergisteren al bereikt was en toen keek ik gisteren... Ligt dat nu echt aan de warmte? En dan ligt Fortaleza nog aan de Oceaan... Gaat een plezant WK worden zo te zien.

Spanje énorm zwak. Silva in een volledige verkeerde rol, opnieuw. Alba zakte weer es volledig door de mand defensief. Pedro enorm plat. Werd eigenlijk nog pijnlijker toen Navas erop kwam, omdat die wél nog probeerde te voetballen. Heeft daar enkele keren zijn man voorbij gespeeld om dan te beseffen dat er niemand in die box stond.

Wanneer Italië eindelijk begon te breken op fysiek vlak haalt opa Fonkel zijn enige spits eraf voor fucking Martinez. En dan maar Piqué in de spits posteren want dat gaat wél werken met zijn fenomenale traptechniek.

puni

Legacy Member
John1307 zei:
Was het toeval dat Spanje opeens beter begon te voetballen met Javi Martinez in de ploeg? Kan die gast niet in een dubbele pivot naast Busquets spelen? Mij lijkt het dat Busquets zonder Xabi Alonso het niet allemaal kan belopen, getuige daarvan toch de relatieve defensieve zwakte van Spanje tijdens dit tornooi.

Niet alleen dat, het begon eigenlijk vooral beter te bollen met Navas en, in mindere mate, Mata in de ploeg.

Drew

Legacy Member
i3g6iojOYCY3M.gif

Gavin

Legacy Member
NemesisBE zei:
Del En dan wisselt em z'n enige spits voor een DM, terwijl Villa op de bank zit én fit is.
John1307 zei:
Was het toeval dat Spanje opeens beter begon te voetballen met Javi Martinez in de ploeg?
eurowarriors zei:
Wanneer Italië eindelijk begon te breken op fysiek vlak haalt opa Fonkel zijn enige spits eraf voor fucking Martinez. En dan maar Piqué in de spits posteren want dat gaat wél werken met zijn fenomenale traptechniek.
Het ging beter omdat Silva en Pedro en vooral Torres eruit waren. Zeker dieje laatste had weer een superdag. Hebt gij die nu zien pressen of zo tijdens de match? Maar wel KO liggen na negentig minuten ...

Dat Del Bosque dan kiest voor Martinez is toch niet geheel onlogisch? Als hij nu vindt dat Spanje gestalte nodig heeft voorin en Martinez kan daar spelen, waarom niet? Ze waren dat toch al bezig met Piqué en Ramos. Het liep toch ook zeer goed in de verlengingen nadat Martinez in de spits lag te dobberen. Is dat omdat Martinez het goed deed of omdat Torres er eindelijk af was, dat moogt ge zelf uitmaken.

Alba heeft wel het zwaarst te lijden onder Xabi zijn afwezigheid (en Arbeloa zijn "standvastgheid" op rechts brengt Alba nog meer in de problemen), Pedro heeft nog altijd de complete off-of-on-day van het hele seizoen, en Silva en Torres blijven de boel vertragen maar mogen toch altijd spelen. Del Bosque heeft wel volk genoeg om die probleemposities in te vullen: backs beter balanceren (desnoods Alba én Arbeloa eruit), Silva nooit meer daar laten starten, voor de match aan Pedro vragen of hij denkt dat het eventueel zou kunnen lukken vandaag, en Torres gewoon vastplakken op de bank.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan