Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Romelus zei:Jammer maar toch bemoedigend voor Italia. Absoluut kanshebber op de wereldtitel.En dan de Gouden Bal aub.
BeeLz zei:Goh, normaal gezien ben ik voor Italië maar nu maakte het me niet echt uit, en wilde eigenlijk liever Brazilië eens zien spelen tegen Spanje. En Raes wordt echt dementer met de dag

John1307 zei:Was het toeval dat Spanje opeens beter begon te voetballen met Javi Martinez in de ploeg? Kan die gast niet in een dubbele pivot naast Busquets spelen? Mij lijkt het dat Busquets zonder Xabi Alonso het niet allemaal kan belopen, getuige daarvan toch de relatieve defensieve zwakte van Spanje tijdens dit tornooi.
NemesisBE zei:Del En dan wisselt em z'n enige spits voor een DM, terwijl Villa op de bank zit én fit is.
John1307 zei:Was het toeval dat Spanje opeens beter begon te voetballen met Javi Martinez in de ploeg?
Het ging beter omdat Silva en Pedro en vooral Torres eruit waren. Zeker dieje laatste had weer een superdag. Hebt gij die nu zien pressen of zo tijdens de match? Maar wel KO liggen na negentig minuten ...eurowarriors zei:Wanneer Italië eindelijk begon te breken op fysiek vlak haalt opa Fonkel zijn enige spits eraf voor fucking Martinez. En dan maar Piqué in de spits posteren want dat gaat wél werken met zijn fenomenale traptechniek.