Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

J.Brown

Legacy Member
Ik denk dat je nog zou verschieten van de invloed dat zo'n bericht heeft in de pers + enorm veel mensen zijn ook gewoon niet verstandig.

le mastre

Legacy Member
Dat is toch dikke zever dat voetbal het land bijeen houdt. Het land blijft één omdat de overgrote meerderheid dat nog altijd wil. Brussel is en blijft ook belangrijk voor de economie van Vlaanderen.

Swat, off topic. :D
Ik ben ook te gerust. We zijn het niet meer gewoon om wat extra marge te hebben, maar het kan nog altijd fout lopen. Zie het filmpje over Frankrijk dat onlangs op Sporza stond. :)

Stan_V

Legacy Member
Ik ben er helemaal niet gerust in. Verwacht een zéér moeilijke wedstrijd en voor een nederlaag is er nog steeds een zeer grote kans. Waar ik échter wel geruster over ben, is dat bij een tegendoelpunt alles niet meteen gaat in elkaar vallen. Dat heeft deze groep volgens mij wel al getoond, dat ze effectief door moeilijke periodes in een wedstrijd raken.

Jepjep

Legacy Member
Stan_V zei:
Ik ben er helemaal niet gerust in. Verwacht een zéér moeilijke wedstrijd en voor een nederlaag is er nog steeds een zeer grote kans. Waar ik échter wel geruster over ben, is dat bij een tegendoelpunt alles niet meteen gaat in elkaar vallen. Dat heeft deze groep volgens mij wel al getoond, dat ze effectief door moeilijke periodes in een wedstrijd raken.
Door moeilijke periodes wel, voornamelijk door een sterke Courtois. Maar ze kwamen deze campagne amper op achterstand. Alleen tegen Kroatië thuis dacht ik. Soms wil ik eens zien dat ze op achterstand komen om te zien hoe ze daarmee omgaan.

Sportinggboy

Legacy Member
Ik hoop het niet maar verwacht eerlijk gezegd een koude douche vandaag. Als je alles en iedereen gelooft moet de match zelf niet meer gespeeld worden. Voor de Kroaten is het de laatste kans en ze spelen thuis. Die gaan er echt alles aan doen vanavond. Ik hoop uiteraard dat we vandaag de kwalificatie veilig stellen, anders doen we het dinsdag wel voor eigen volk. Met mij als toeschouwer :D

TheRedDevils

Legacy Member
Mijn voorspelling : Lukaku zal nog eens goed spelen voor de Duivels en het enige doelpunt van de match scoren!

MrBrightside

Legacy Member
Als België rap scoort kan het wel eens een doelpuntenfestijn worden, Kroaten moeten dan al twee keer scoren en gaan met heel veel risico spelen. Ideale situatie!

Jepjep

Legacy Member
Misschien kan Hazard nog eens belangrijk zijn. Heeft vorige wedstrijd maar een halfuurtje gespeeld en de cl wedstrijd daarvoor niet gespeeld wegens blessure, zal wel vrij fris zijn. En zijn eerste pl goal gescoord dus zal wel een beetje vertrouwen hebben.

Thorazer

Legacy Member
MrBrightside zei:
Als België rap scoort kan het wel eens een doelpuntenfestijn worden, Kroaten moeten dan al twee keer scoren en gaan met heel veel risico spelen. Ideale situatie!
Idd als eerste scoren en we geraken er wel dan.

Hopelijk heeft Lukaku zijn dagje want de matchen waar hij heeft mogen spelen waren alles behalve goed van hem.

Re@V0r

Legacy Member
zou wel het ideale moment zijn voor Hazard om eindelijk eens een wereldpartij te spelen voor de Duivels :)
en hopen dat Lukaku de lijn van bij Everton doortrekt
start Mirallas trouwens? lijkt me toch handig om gebruik te maken van de automatismen tussen die 2 in zo'n cruciale match

Pilatus

Legacy Member
hopelijk geen mirallas, die kan wel iets maar heeft veel te veel afval in zijn spel

Jepjep

Legacy Member
Re@V0r zei:
zou wel het ideale moment zijn voor Hazard om eindelijk eens een wereldpartij te spelen voor de Duivels :)
en hopen dat Lukaku de lijn van bij Everton doortrekt
start Mirallas trouwens? lijkt me toch handig om gebruik te maken van de automatismen tussen die 2 in zo'n cruciale match
Denk wel dat hij start. Automatismes met Lukaku + zijn snelheid voor de counter.

Gelukkig is de wedstrijd al om 18.00. Doorgaans duren de laatste 2-3 uren te lang als de wedstrijd om 20.45 gespeeld wordt.

Stan_V

Legacy Member
Volgens HLN wordt het dit:

Courtois, Alderweireld, Van Buyten, Lombaerts, Vertonghen; Witsel, Defour, Fellaini; De Bruyne, Lukaku en Hazard.

kwistenbiebel

Legacy Member
Pffft ik vrees er toch voor ze. Ik denk dat de omschakelingssnelheid van dat basiselftal te laag ligt. Op stilstaande fases kunnen we extreem dodelijk zijn met 3 grote jongens: Fellaini, Van Buyten & Lukaku.. En Vertonghen heeft ook een goeie kopbal.

Tiim

Legacy Member
Iedereen had eerst zoveel vertrouwen en nu heeft de helft er opeens geen goed oog meer op? We moeten hollandser zijn en veel meer vertrouwen hebben :D

kwistenbiebel

Legacy Member
Ik heb nooit veel vertrouwen in ploegen waar ik voor supporter :lol: Geen idee, wellicht iets stom om mij te behoeden van grote ontgoocheling? :unsure:

Jepjep

Legacy Member
Maybe they left to get people to help lift him
:rofl:

[video=youtube;y3AQg3eglH8]http://www.youtube.com/watch?v=y3AQg3eglH8#t=16[/video]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan