Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exCite

Legacy Member
Duffman- zei:
Wtf. Deze foto's verschijnen hier ineens op mijn facebook...
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1374318_10200747455145497_587149318_n.jpg
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/946024_10200747456745537_1087904033_n.jpg

Die mannen zijn zowat de oprichters van een supportersclub in Herentals en zijn heel goed bevriend met mijn zus dus vandaar dat ik ze ken. Ze zijn altijd meegegaan op verplaatsing tijdens de laatste campagne maar geen idee hoe ze dit geflikt hebben... :wtf:

WTF, da zijn mannen van Herentals idd :D.

Vincort

Legacy Member
It's on! Heb tijdens de match verschillende (verplichte) lessen, maar door wat te schuiven kan ik toch nog 2de helft zien!
Gogo!

stungunner

Legacy Member
haha, juist Waseige gehoord op Radio1? Die zijn nederlands is precies nog slechter geworden dan 12 jaar geleden.

Alleen zijne "fantasjtiesj" is nog altijd hetzelfde :D

Tuninboy

Legacy Member
stungunner zei:
haha, juist Waseige gehoord op Radio1? Die zijn nederlands is precies nog slechter geworden dan 12 jaar geleden.

Alleen zijne "fantasjtiesj" is nog altijd hetzelfde :D

Hij heeft teminste het WK gehaald. :unsure:

Jepjep

Legacy Member
Ben benieuwd naar de beginfase. Hopelijk worden we niet weer weggespeeld zoals in Servië. Kroatië heeft wel de kwaliteiten om die kansen te scoren.

dweil

Legacy Member
Jup, zenuwen. Nooit gedacht datk ooit zenuwen zou hebben voor de nationale ploeg :unsure:...

SPARTAN

Legacy Member
Ik denk ook dat we vnvnd gaan verliezen, maar dinsdag gewoon de drie punten tegen Wales halen!

Re@V0r

Legacy Member
stungunner zei:
haha, juist Waseige gehoord op Radio1? Die zijn nederlands is precies nog slechter geworden dan 12 jaar geleden.

Alleen zijne "fantasjtiesj" is nog altijd hetzelfde :D

kwist zelfs ni dat die nog leefde :unsure:

E_wout

Legacy Member
ik begin nerveus te zijn en ben er echt al niet meer met mijn hoofd bij. Ik probeer er toch gerust in te zijn, als het nu niet is zal het voor dinsdag moeten zijn.

Dat belooft voor de wk-matchen in Brazilië. Het is nu al gek hoe de hype in de media wordt opgefokt (mijn facebook wordt overspoeld met Duivelse berichten) maar eenmaal we het WK naderen gaat het hek helemaal van de dam zijn.

De wever mag toch in zijn handjes wrijven dat de verkiezingen twee weken voor het wk vallen :) Zo midden in de hype zou dat wel weer politiek uitgespeeld worden.

zizou10

Legacy Member
Duivels moeten vanavond gewoon winnen. Hebben een veel beter elftal dan Kroatië en als ze volle focus zijn en de zenuwen wat onder bedwang houden moet het gewoon 1-3 kunnen worden. Lukt dat laatste niet heb je een taaie avond voor de boeg, Kroatië is zo'n land dat thuis boven zichzelf uit kan stijgen in zo'n heksenketel van de Balkan.

StNd

Legacy Member
Beetje van een dubbel gevoel.

Langs de ene kant wil ik dat ze zo snel mogelijk zeker zijn van kwalificatie en dus duimen voor een overwinning (of een drawken, maar toch liever winnen).

Langs de andere kant, ik heb tickets voor dinsdag en de volksvreugde zou nog zo groot zijn moesten ze zich dan plaatsen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan