zizou10
Legacy Member
jeperdejep zei:
Rene van der Gijp? Die kerel moet je niet serieus nemen, kraamt voornamelijk onzin uit in de meeste belachelijke tv-programma's (althans dat is mijn ervaring met die kerel).
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jeperdejep zei:
Gavin zei:
Ironisch genoeg zegt hij 3 minuten later wel dat het spel vanachter uit begint en dat die keeper dus het belangrijkste ismp4me zei:Deels akkoord maar hij vergeet wel Courtois en Kompany.

Dat zou ik niet eens zo slecht vinden. Een leuke '**** you' van de Uefa naar de Fifa.Bart Religion zei:Nog meer zotte plannen van den UEFA
UEFA Considers Inviting Brazil, Argentina to Euro 2020 | The Big Lead
Ironisch genoeg zegt hij 3 minuten later wel dat het spel vanachter uit begint en dat die keeper dus het belangrijkste is

Never, gonna, happen... er wordt nu al gezaagd over qualifiers voor EK & WK door de clubs van de spelers. Zo'n internationale competitie zou nog meer internationale wedstrijden betekenen en waarschijnlijk ook meer wedstrijden op het scherp van de snee. Als je nu kijkt: Duitsland bv moet eigenlijk in heel die groepfase nooit echt aan de bak, 90% van hun internationale wedstrijden zijn lachertjes. Als je echter een competitie begint en zij moeten constant tegen landen als Italië en Spanje etc spelen dan moeten ze wel elke keer hun beste spelers gaan opstellen en ook de volle 90 minuten later spelen.Gavin zei:
Marijn is that you?CisnerosIsGod zei:Ik ga morgen eens piepen op den Tarmac. Wie een grote smalle vriendelijke reus van 2m06 ziet mag altijd eens hallo komen zeggen.

Gavin zei:
Reverz zei:Marijn is that you?![]()
Omdat het kut is.CisnerosIsGod zei:Da zeg'k nu al 10 jaar! Waarom niet, Gavin?

profound zei:
E_wout zei:mjah de veiligheidsdiensten verboden wel dat er handtekeningen werden uitgedeeld of dat ze een praatje gingen maken. Uiteindelijk blijft er dan niet veel meer over dan gewoon het vliegtuig opstappen. En als er geen bier mag geschonken worden en geen sigaretje mag gerookt worden wordt het natuurlijk helemaal een surrealistische ervaring. Diegene die gedacht hadden om daar eens een zot feestje te bouwen op de tarmac onder het bewonderende oog van onze Duivels zal uiteraard een ietsiepietsie ontgoocheld zijn.
Als gij gelooft dat ze dit uit eigen beweging vragen..marcel zei:
daarmee da ze het zélf vragen, zeker.
