Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wilcao

Legacy Member
Duffman- zei:
't Is inderdaad een circus aan het worden, en dan zijn de mensen op de tarmac verbaasd dat de spelers gewoon van de bus naar het vliegtuig gingen. Volgens mij zijn ze de overvloedige aandacht een beetje beu...

In ieder geval, slecht voorteken vannacht in mijn dromen... Ene keer 5-1 op ons doos gekregen en ene keer 2-1 :cry:
Köteles en Gillet stonden wel in de goal ... tesamen :wtf:

:lol:

Burgernfries

Legacy Member
Duffman- zei:
't Is inderdaad een circus aan het worden, en dan zijn de mensen op de tarmac verbaasd dat de spelers gewoon van de bus naar het vliegtuig gingen. Volgens mij zijn ze de overvloedige aandacht een beetje beu...

In ieder geval, slecht voorteken vannacht in mijn dromen... Ene keer 5-1 op ons doos gekregen en ene keer 2-1 :cry:
Köteles en Gillet stonden wel in de goal ... tesamen :wtf:
Dan hebben ze't er nog niet zo slecht vanaf gebracht ;).
Gek genoeg ook erover gedroomd. We hebben ons geplaatst met een saaie maar verdiende 0-2. De match gevolgd tussen 150 Hollanders. They were not amused!

marcel

Legacy Member
Duffman- zei:
't Is inderdaad een circus aan het worden, en dan zijn de mensen op de tarmac verbaasd dat de spelers gewoon van de bus naar het vliegtuig gingen. Volgens mij zijn ze de overvloedige aandacht een beetje beu..


:lol:
daarmee da ze het zélf vragen, zeker.

Jepjep

Legacy Member
Die moeten zich concentreren op Kroatië. Geen aandacht geven aan gillende Justin Bieber-achtige fans.

TrickY.

Legacy Member
jeperdejep zei:
Die moeten zich concentreren op Kroatië. Geen aandacht geven aan gillende Justin Bieber-achtige fans.

Dude :p alsge daar een minuutje of 10 tijd neemt voor de supporters ga je vrijdag heus niet minder presteren hoor.. 't Is toch het minste wat ze kunnen doen voor die mensen imo

dweil

Legacy Member
Duffman- zei:
't Is inderdaad een circus aan het worden, en dan zijn de mensen op de tarmac verbaasd dat de spelers gewoon van de bus naar het vliegtuig gingen. Volgens mij zijn ze de overvloedige aandacht een beetje beu...

Overvloedige aandacht beu? Zelfs al zijn ze het beu mogen ze wat meer moeite doen. Al is het maar om hun premies te compenseren.

Général Zantas

Legacy Member
Wel knap van de luchthaven om zo coöperatief te zijn. Hadden evengoed het kunnen weigeren.

ShadesOfJae

Legacy Member
Leekens vandaag in GvA: "Als de Rode Duivels zich niet plaatsen voor het WK, dan mogen ze me het land uitzetten."

Go Croatia! :D

Duffman-

Legacy Member
marcel zei:
:lol:
daarmee da ze het zélf vragen, zeker.
Boondoggle
Zij zijn ingehuurd door de bond om dat te doen...
In de droom werd trouwens ook Bakkali opgesteld om Benteke te vervangen ipv Lukaku.:D
Tot zover de details.

E_wout

Legacy Member
sharpshot zei:
sporza video: Fans: "Duivels waren niet zo enthousiast"

Echt wel zielig, je kan op zijn minst eens zwaaien of hen groeten. Nee drek de vlieger op en wat staren gelijk een koe in een wei. Typeert deze "duiveluitdagingen" wel, de supporters zetten zich in en krijgen eigenlijk zoals gewoonte niet veel voor terug.

mjah de veiligheidsdiensten verboden wel dat er handtekeningen werden uitgedeeld of dat ze een praatje gingen maken. Uiteindelijk blijft er dan niet veel meer over dan gewoon het vliegtuig opstappen. En als er geen bier mag geschonken worden en geen sigaretje mag gerookt worden wordt het natuurlijk helemaal een surrealistische ervaring. Diegene die gedacht hadden om daar eens een zot feestje te bouwen op de tarmac onder het bewonderende oog van onze Duivels zal uiteraard een ietsiepietsie ontgoocheld zijn.

Los daarvan hebben ze het principe van de duiveluitdagingen, dat in het begin echt wel verfrissend was en inderdaad zorgde voor een serieuze boost in het collectief aamoedigen, nu voldoende uitgemolken. Eigenlijk zat er maar 1 goeie bij en dat was dat iedereen in het rood moest komen tegen Holland, waarschijnlijk de eerste keer dat er een echte rode schijn in de tribunes zat. De overige uitdagingen zijn maar zo zo, maar kom.

Nog langer vasthouden aan dat opgefokt, gedwongen sfeertje en bij momenten knullige opdrachtjes zal nefast zijn.

ze zouden beter eens beginnen met het volkslied er in te drammen wat dat is me toch altijd een kakafonie (niet zozeer van Frans vs. Nederlands maar vooral qua timing, jezus christus zeg :-)) Vroeger zwegen diegene die het niet konden nog (pakt 80%) maar nu denkt iedereen het te kunnen en zit je met vier verschillende maten.

vooral "het woord getrouw dat g'onbevreesd moogt spreken" moet twee maal gezongen worden om dan in schoonheid te eindigen. 'tis detailkritiek, i know maar het doet iedere keer pijn aan mijn oren. :(

ShadesOfJae

Legacy Member
E_wout zei:
vooral "het woord getrouw dat g'onbevreesd moogt spreken" moet twee maal gezongen worden om dan in schoonheid te eindigen. 'tis detailkritiek, i know maar het doet iedere keer pijn aan mijn oren. :(

Op mijne RD-sjaal van ING staat dat er maar ene keer op :(

Stan_V

Legacy Member
E_wout zei:
Los daarvan hebben ze het principe van de duiveluitdagingen, dat in het begin echt wel verfrissend was en inderdaad zorgde voor een serieuze boost in het collectief aamoedigen, nu voldoende uitgemolken. Eigenlijk zat er maar 1 goeie bij en dat was dat iedereen in het rood moest komen tegen Holland, waarschijnlijk de eerste keer dat er een echte rode schijn in de tribunes zat. De overige uitdagingen zijn maar zo zo, maar kom.

Nog langer vasthouden aan dat opgefokt, gedwongen sfeertje en bij momenten knullige opdrachtjes zal nefast zijn.

Ze hebben het net lang genoeg getrokken denk ik, en mogen er nu idd mee ophouden. Die uitdagingen lopen/liepen in principe gedurende de hele kwalificatiecampagne, 1 per "internationale break" (1/2 matchen). Dus normaal is dit concept nu passé, wat niet wil zeggen dat er niks nieuws gaat komen.

CisnerosIsGod

Legacy Member
Al die marketing werkt dan toch wel... M'n vriendin zit in Spanje en die zag daar op het nieuws een item over de tarmac-uitzwaaiïng gisteren. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan