sharpshot zei:
sporza video: Fans: "Duivels waren niet zo enthousiast"
Echt wel zielig, je kan op zijn minst eens zwaaien of hen groeten. Nee drek de vlieger op en wat staren gelijk een koe in een wei. Typeert deze "duiveluitdagingen" wel, de supporters zetten zich in en krijgen eigenlijk zoals gewoonte niet veel voor terug.
mjah de veiligheidsdiensten verboden wel dat er handtekeningen werden uitgedeeld of dat ze een praatje gingen maken. Uiteindelijk blijft er dan niet veel meer over dan gewoon het vliegtuig opstappen. En als er geen bier mag geschonken worden en geen sigaretje mag gerookt worden wordt het natuurlijk helemaal een surrealistische ervaring. Diegene die gedacht hadden om daar eens een zot feestje te bouwen op de tarmac onder het bewonderende oog van onze Duivels zal uiteraard een ietsiepietsie ontgoocheld zijn.
Los daarvan hebben ze het principe van de duiveluitdagingen, dat in het begin echt wel verfrissend was en inderdaad zorgde voor een serieuze boost in het collectief aamoedigen, nu voldoende uitgemolken. Eigenlijk zat er maar 1 goeie bij en dat was dat iedereen in het rood moest komen tegen Holland, waarschijnlijk de eerste keer dat er een echte rode schijn in de tribunes zat. De overige uitdagingen zijn maar zo zo, maar kom.
Nog langer vasthouden aan dat opgefokt, gedwongen sfeertje en bij momenten knullige opdrachtjes zal nefast zijn.
ze zouden beter eens beginnen met het volkslied er in te drammen wat dat is me toch altijd een kakafonie (niet zozeer van Frans vs. Nederlands maar vooral qua timing, jezus christus zeg

) Vroeger zwegen diegene die het niet konden nog (pakt 80%) maar nu denkt iedereen het te kunnen en zit je met vier verschillende maten.
vooral "het woord getrouw dat g'onbevreesd moogt spreken" moet twee maal gezongen worden om dan in schoonheid te eindigen. 'tis detailkritiek, i know maar het doet iedere keer pijn aan mijn oren.
