Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stan_V

Legacy Member
jeperdejep zei:
Heb ook les tot 18 uur, ga ook vriendelijk bedanken. Wat zijn we toch gangsters.

In juni ook maar 1 examen (+ thesisverdediging), dus ze halen maar best dat WK!!!!

Gavin

Legacy Member
"We are English. We tackle hard, are tough on the pitch and are hard to beat. We have great characters."

Kunt ge toch niet geloven he! :rofl:



Het enige dat zowat alle Engelsen bekendheid geeft, zijn buitenlanders.

Lemme

Legacy Member
Die gast gaat toch geen 5 jaar meer wachten om voor Engeland te kunnen spelen zeker?

Cerv.Be

Legacy Member
Het is maar 2 jaar niet meer.
Maar een keuze voor Engeland zou ik echt niet verstaan, we zitten de komende jaren met een geweldige ploeg bij de Duivels en hij kan daar deel van uitmaken. Toch blijf ik denken dat zo iemand uiteindelijk wel voor zijn "moederland" gaat kiezen.

J.Brown

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Het is maar 2 jaar niet meer.
Maar een keuze voor Engeland zou ik echt niet verstaan, we zitten de komende jaren met een geweldige ploeg bij de Duivels en hij kan daar deel van uitmaken. Toch blijf ik denken dat zo iemand uiteindelijk wel voor zijn "moederland" gaat kiezen.

Kan toch pas opgeroepen worden op zijn 23e?

Cerv.Be

Legacy Member
Ah, is dat zo?
Waarom staat er dan veel in de pers dat het al van 2015 kan?
Vanaf 2015 kan Januzaj zelfs al uitkomen voor de Engelse nationale ploeg. Dat heeft te maken met de regels van de FIFA. Die stellen dat een speler kan uitkomen voor een nationaal team als hij twee jaar in dat land woont (en nog niet uitkwam voor een ander nationaal team).

E_wout

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Het is maar 2 jaar niet meer.
Maar een keuze voor Engeland zou ik echt niet verstaan, we zitten de komende jaren met een geweldige ploeg bij de Duivels en hij kan daar deel van uitmaken. Toch blijf ik denken dat zo iemand uiteindelijk wel voor zijn "moederland" gaat kiezen.

Nochtans voor Turkije, zijn "moeder"land zie ik hem toch niet rap kiezen? ;)

Mijn gedacht? Gast wil spelen voor België maar vader (en deel familie) wil hem heel graag voor Albanië (of zelfs Kosovo) laten uitkomen. Zorgt voor wat mogelijke strubbelingen en om die discussies gewoon te vermijden zegt vaderlief "zoon, hij speelt geen enkele internationale match tot wanneer ge doorgebroken zijt bij een topploeg". Op die manier focus je allebei op hetzelfde doel.

Mijn voorspelling? Hij scoort voor België de winning goal in de halve finale van het wk ;) (ik zal het er maar uitdrukkelijk ;) ;) bij zetten)

Reverz

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Ah, is dat zo?
Waarom staat er dan veel in de pers dat het al van 2015 kan?
Op veel andere plaatsen staat nochtans dat hij 5 jaar in England moet wonen vanaf zijn 18de... veel tegenstrijdige berichten. Maar nog eens... England zou toch echt een zeer bizare keuze zijn.

Logos

Legacy Member
Las in HLN vandaag dat indien de Duivels één van de komende matchen verliezen en Nederland niet, ze over ons springen op de ranking. Klopt dit?

Zou zonde zijn, beter ineens alles (groepswinst + beschermde status) binnenhalen me dunkt

Thorazer

Legacy Member
Logos zei:
Las in HLN vandaag dat indien de Duivels één van de komende matchen verliezen en Nederland niet, ze over ons springen op de ranking. Klopt dit?

Zou zonde zijn, beter ineens alles (groepswinst + beschermde status) binnenhalen me dunkt

Ben al blij dat we er zouden geraken hoe of op welke plaats we dan eindigen is van geen belang maar wel leuk indien het lukt.

Zie het ons vrijdag nog niet halen dus dinsdag tanden bijten :)

TrickY.

Legacy Member
Logos zei:
Las in HLN vandaag dat indien de Duivels één van de komende matchen verliezen en Nederland niet, ze over ons springen op de ranking. Klopt dit?

Zou zonde zijn, beter ineens alles (groepswinst + beschermde status) binnenhalen me dunkt

Dat klopt, maar dat hoeft nog geen drama te zijn. Uruguay heeft namelijk ook nog twee zware wedstrijden (Ecuador & Argentinië).

Reverz

Legacy Member
Thorazer zei:
Ben al blij dat we er zouden geraken hoe of op welke plaats we dan eindigen is van geen belang maar wel leuk indien het lukt.

Zie het ons vrijdag nog niet halen dus dinsdag tanden bijten :)
Als het even kan zie ik ons liefst als reekshoofd eindigen. Dan ontwijk je toch Spanje & Duitsland (en Brazilië) al in die groepswedstrijden.

Thorazer

Legacy Member
Reverz zei:
Als het even kan zie ik ons liefst als reekshoofd eindigen. Dan ontwijk je toch Spanje & Duitsland (en Brazilië) al in die groepswedstrijden.
Uiteraard ik ook hoor maar zal in de eerste plaats al blij zijn dat we er nog eens geraken ;)

Jepjep

Legacy Member
Als Nicolas Lombaerts, Axel Witsel, Thomas Vermaelen, Nacer Chadli, Marouane Fellaini, Moussa Dembélé, Kevin Mirallas en Guillaume Gillet vrijdag geel zouden pakken, dan zijn ze geschorst voor de partij tegen Wales.

"Vandaar dat spelers als Radja Nainggolan, Yannick Ferreira-Carrasco, Thorgan Hazard en Jelle Vossen stand-by moeten zijn om eventueel voor Wales opgeroepen te worden", zei bondscoach Marc Wilmots.

Den Radja en Yannick zijn dan toch in beeld.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan