Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MvP

Legacy Member
Als het niet Vermaelen is dan is het wel Kompany. Ik vraag mij af hoe vaak ons 'vast centraal duo' al effectief heeft samengespeeld.

BleKKie

Legacy Member
Godver hé. Zo veel blessuregevoelige spelers verdomme, altijd iets daar achterin :sop:

Jepjep

Legacy Member
Vermaelen is mss fit maar die heeft toch totaal geen wedstrijdritme. Maar op zich moet een centrum met Vertonghen en Van Buyten ook genoeg zijn.

SPARTAN

Legacy Member
Anderzijds, Carrasco heeft vandaag zijn eerste goal in de Ligue 1 gescoord! Hoera

Stan_V

Legacy Member
dacuba zei:
Staat dat trouwens vast, dat die voor België speelt?

Denk het wel. Dacht een tijd terug gelezen/gehoord te hebben dat hij niet echt iets voor Spanje voelt. Hij is ook al jaren een vaste waarden bij de U21/19/17 etc. van ons.

Nu weet ik niet of hij ook nog Portugal als mogelijkheid heeft, maar daar zal 'm dan ook wel geen zin voor hebben, I guess :unsure:

Jepjep

Legacy Member
Ik was al aan het wachten op die comment.
Wel benieuwd voor wie hij gaat spelen, zo veel tegenstrijdige berichten in de media.

wakel

Legacy Member
Bakkali heeft nog altijd zijn keuze niet gemaakt. Kweet ni hoor maar dan moet hij de selecties voor de rode duivels (voorlopig) ook maar weigeren. Of gaat hij weigeren in te vallen tegen Kroatië bijvoorbeeld omdat er dan geen weg terug is? Hopelijk schept Januzaj onmiddellijk duidelijkheid nu hij waarschijnlijk een basisplaats bij ManU verworven heeft.

Stan_V

Legacy Member
jeperdejep zei:
Ik was al aan het wachten op die comment.
Wel benieuwd voor wie hij gaat spelen, zo veel tegenstrijdige berichten in de media.

Voor niemand :p Resoluut nationale ploeg weigeren om enkel op club(s) te focussen!

Jepjep

Legacy Member
Die kan dus kiezen tussen België, Kosovo, Albanië, Turkije en Servië en binnen een paar jaar Engeland. :unsure:

Reverz

Legacy Member
jeperdejep zei:
Die kan dus kiezen tussen België, Kosovo, Albanië, Turkije en Servië en binnen een paar jaar Engeland. :unsure:
Servië is sowieso uitgesloten, er is no way dat nen Albanese Kosovaar ooit voor Servië gaan spelen... Turkije lijkt mij ook eerder een long shot. Kosovo eigen voetbal ploeg? Dat zal nog niet voor morgen zijn denk ik...

En wie wilt er nu voor England spelen? Wat een kut ploeg :p Hij woont daar ook nog maar een jaar of 2. Dat hij voor Albanië zou kiezen zou ik nog ik met veel moeite nog kunnen begrijpen door de link met zijn ouders maar England...
Het feit dat hierover wordt gediscussieerd is al hallucinant eigenlijk. Die jongen is in Brussel geboren en opgegroeid, is misschien van heel zen leven nog niet in Albanië geweest + dat hij eigenlijk ook helemaal geen Albanees is maar slechts een etnische Albanees. Persoonlijk zou ik elke andere keuze dan België gewoon bizar vinden...

Anyway, de Duivels, jeses christ. Kompany... what the hell? Die gast is meer geblesseerd dan dat em speelt. Ik zie dit echt niet goed komen met het oog op het WK, op deze manier is er geen kans dat we ooit met onze beste 11 gaan spelen daar.

wakel zei:
Bakkali heeft nog altijd zijn keuze niet gemaakt. Kweet ni hoor maar dan moet hij de selecties voor de rode duivels (voorlopig) ook maar weigeren. Of gaat hij weigeren in te vallen tegen Kroatië bijvoorbeeld omdat er dan geen weg terug is?
Dit dus hé... ffs. Als je een selectie accepteert voor een officiële interland heb je je keuze toch gemaakt? Dit is echt op het belachelijke af. Opportunisme tot en met vindt ik dat... eerst kijken of België zich plaatst voor het WK zeker en dat de knoop doorhakken. Als het aan mij lag mocht em voor Marokko gaan spelen na dit soort poppenkast, we hebben genoeg andere opties.

Lode16

Legacy Member
Ik deel dezelfde mening als hierboven. Als hij nu nog niet gekozen heeft dan moet het voor mij ook niet meer ze.. Genoeg andere keuzes. Gaat hij weigeren in te vallen in de laatste 5min ofzo?

MyDyingBride

Legacy Member
Uitzonderlijk talent, maar ik betwijfel of die voor België gaat kiezen.

MrBrightside

Legacy Member
BBC: "Obviously, he has been called up by Belgium several times and chosen not to at the moment, and he's wanted by, I think, Albania, Croatia and a few others as well."

Ik denk dat we mogen vrezen dat we een groot talent gaan mislopen. Heeft zelfs de selecties bij de jeugd weigerd. Anderzijds is het ziek dat ook Engeland kan profiteren van deze situatie!

Stan_V

Legacy Member
Niet alleen bij ons dat hij selecties heeft geweigerd hoor. Heeft nog nergens gespeeld.

enjuu

Legacy Member
Lombaerts is gewisseld tijdens de rust. Het zal toch niet waar zijn zeker...

J.Brown

Legacy Member
Indien Januzaj voor Engeland kiest, kan hij niet voor 2018 opgeroepen worden volgendes de RTBF. Hij moet minstens 5 jaar in Engeland wonen en dit vanaf zijn 18e verjaardag. Kan enkel in ons voordeel zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan