Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rikie zei:De Bruyne, Hazard en Lukaku ook maar slappe kak.
killyourzone zei:De Bruyne valt wel nog mee vind ik.
Verstuurd van mijn MI 2S met Tapatalk
Gavin zei:Ik weet dat er een paar man van hier bijzitten maar wat voor een kutsupporters zitten daar in Brussel?![]()
ShRule zei:Neen. Hazard viel mee. De bruyne was te slordig.

killyourzone zei:Geert en Franky geven mij gelijk
Verstuurd van mijn MI 2S met Tapatalk

Thorazer zei:Zo zie je maar dat Frankrijk een ander kaliber is dan wij in de groep hebben buiten Kroatië.
ShRule zei:En karl mij. Ok 2-1 voor jou![]()

Sir.Killalot zei:Lukaku, dwaas, mist hij nog ook -_-