Archief - Champions League 2011-2012 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

camino

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Ik denk niet dat Mourinho vollenbak gaat willen aanvallen in een CL-finale tegen Barça. :p

En dat is volledig te begrijpen.

Maar achteruit kruipen zoals in de 1ste bekermatch is ook dodelijk ;).

camino

Legacy Member
Monoslay zei:
Altijd ook dezelfde die begint of het uitlokt... :unsure:

As je het op mij hebt dan heb je het toch wel ferm mis.
Nog eens eerst goed kijken op wie ik gereageerd heb, dat is degene die ermee begonnen is.

Ik vind er trouwens niks mis aan, we zitte op een discussie forum en ik scheld niemand uit en niemand heeft dat naar mij gedaan, ik zie het probleem niet zenne.

Monoslay

Legacy Member
camino zei:
As je het op mij hebt dan heb je het toch wel ferm mis.
Nog eens eerst goed kijken op wie ik gereageerd heb, dat is degene die ermee begonnen is.
Jij hoeft er ook altijd op te antwoorden, laat het gewoon zijn, toch nutteloos altijd.
Als je gefrustreerd bent, ga dan een beetje rondjes lopen in je tuin he.

camino

Legacy Member
Monoslay zei:
Jij hoeft er ook altijd op te antwoorden, laat het gewoon zijn, toch nutteloos altijd.
Als je gefrustreerd bent, ga dan een beetje rondjes lopen in je tuin he.

A, zo zit het dus, omdat de meerderheid hier barca fans zijn mogen deze alles zeggen maar een ander moet dan maar zwijgen en zich laten doen?
Soit; ben ermee weg.

Flawless

Legacy Member
camino zei:
As je het op mij hebt dan heb je het toch wel ferm mis.
Nog eens eerst goed kijken op wie ik gereageerd heb, dat is degene die ermee begonnen is.

Ik vind er trouwens niks mis aan, we zitte op een discussie forum en ik scheld niemand uit en niemand heeft dat naar mij gedaan, ik zie het probleem niet zenne.

Misschien met argumenten afkomen zoals ik die breng voor je onzin uitkraamt. Op vlak van prestaties, titels en bekroningen is Messi gewoon superieur aan Ronaldo. En het is zeker en vast niet enkel dankzij Xavi/Iniesta dat Messi zoveel scoort en zo bepalend is (zijn doelpunten/assist ratio is veruit hoger dan Ronaldo). Ronaldo is een totaalvoetballer en heeft bij verschillende clubs gespeeld, Messi is een spelverdeler, een finesse speler en heeft totaal niet de ambitie bij een andere club te spelen, niet te vergelijken dus.

Ronaldo is een topspeler, Messi is beter, punt. En ik ben geen barça fan, ik kijk naar de feiten.

Monoslay

Legacy Member
camino zei:
A, zo zit het dus, omdat de meerderheid hier barca fans zijn mogen deze alles zeggen maar een ander moet dan maar zwijgen en zich laten doen?
Soit; ben ermee weg.
Nee, zeker niet.

Maar het is altijd dezelfde discussie, Ronaldo of Messi, Barça of Real...
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik ben die discussies nu wel meer dan beu , geniet toch gewoon van de voetbal en stop met daar zo telkens over te melken. ( En dat geldt niet alleen voor jou, camino.)

BeeLz

Legacy Member
De verwachte halve finales dus. Had liever gehad dat Benfica door ging en vond ze eigenlijk de beter voetballende ploeg.

Kijk al uit naar Bayern-Real iig. Maakt voor mij niet echt uit wie er win, wil gewoon een leuke pot voetbal zien want op dat vlak waren de kwartfinales toch een beetje teleurstellend

Radbraker

Legacy Member
Mooie goals daar in Real, Apoel kon zelfs nog een derde maken. Misschien daarom dat Mourinho niet zo enthousiast was bij het vijfde doelpunt.

camino

Legacy Member
Monoslay zei:
Nee, zeker niet.

Maar het is altijd dezelfde discussie, Ronaldo of Messi, Barça of Real...
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik ben die discussies nu wel meer dan beu , geniet toch gewoon van de voetbal en stop met daar zo telkens over te melken. ( En dat geldt niet alleen voor jou, camino.)

Je hebt gelijk, ik laat me soms teveel opjutten, aard van het beestje.
Ik zeg er geen woord meer over, ik laat het aan de barca kliek over.

eurowarriors

Legacy Member
BeeLz zei:
De verwachte halve finales dus. Had liever gehad dat Benfica door ging en vond ze eigenlijk de beter voetballende ploeg.

Kijk al uit naar Bayern-Real iig. Maakt voor mij niet echt uit wie er win, wil gewoon een leuke pot voetbal zien want op dat vlak waren de kwartfinales toch een beetje teleurstellend

Dit. Ben echt benieuwd naar Bayern-Real, eindelijk nog eens een leuke CL-match? Laten we hopen op mooi voetbal!

Lospeed

Legacy Member
Speelt Real nu eerst thuis of uit? (of moet dat ook nog geloot worden ofzo?)

caoimhin

Legacy Member
camino zei:
As je het op mij hebt dan heb je het toch wel ferm mis.
Nog eens eerst goed kijken op wie ik gereageerd heb, dat is degene die ermee begonnen is.

Ik vind er trouwens niks mis aan, we zitte op een discussie forum en ik scheld niemand uit en niemand heeft dat naar mij gedaan, ik zie het probleem niet zenne.

Straks ga je nog beweren dat ik er mee begonnen ben. Jij hebt het gewoon geïnterpreteerd zoals het u uitkomt. Als ik zeg dat we dan geen voetbal te zien krijgen, dan is dat niet gewoon een verwijt naar Real, maar naar beide ploegen. Die wedstrijd brengt precies altijd het slechte in hen boven. Vuil fouten, constant gemekker,.. maar geen voetbal. Dus houd je calimero gedrag maar voor jezelf wil je, jij bent wel degelijk de starter van de nutteloze discussie.

En Messi is overduidelijk de beste ter wereld, daar bestaat zelf geen discussie over. Steek er dus ook je energie niet in.

Jepjep

Legacy Member
Wat die altintop bij real doet is mij toch een raadsel. Deed werkelijk niets goed deze wedstrijd en dat is nog maar tegen apoel. Mooie goals gezien, die vrije trap van ronaldo was heerlijk. Pardo vond ik toch wel matig keepen, deed een paar keer bizarre dingen. Wss door de zenuwen maar toch.

Foose

Legacy Member
Of Messi of Ronaldo nu de beste is: iedereen heeft toch zijn eigen gedacht? Das hier precies HLN, ook daar is er continu gekibbel tussen Barca/Real fans. Enkel nog uw post eindigen met Visca Barça of Hala Madrid! en tis compleet.

Enfin, khoop gewoon dat Chelsea een dikke afstraffing krijgt en Bayern Real pakt :)

Gavin

Legacy Member
Madrid-Bayern wordt drie goals verschil op aggregate, denk ik.
Barcelona-Chelsea zou altijd Barcelona moeten worden, maar het zal nipter worden dan gedacht. Beetje gelijk bij Milan. Twee ploegen die Barcelona eigenlijk niet zo goed liggen.




En Jezus, ligt die camino hier nu nog straffeloos te rellen? In het echte leven worden minder begaafde beunhazen toch ook in aparte schooltjes en werkplaatsen gestoken zodat normale schooltjes/werkplaatsen ook normaal kunnen functioneren? Het is duidelijk dat zijn "tweede kans" niet veel inzicht heeft bijgebracht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan