Archief - [TK] Audi a3 - 1.9 TDI

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nascaRio

Legacy Member
Te koop:

Audi A3 1.9 TDI in zeer goede staat.

- Bouwjaar: 1997
- Modeljaar: 1998
- +- 110.000 km
- Servostuur
- Airbag
- Elektronische airco
- etc...

http://users.pandora.be/sijo/auto/Afbeelding 060.jpg

http://users.pandora.be/sijo/auto/Afbeelding 061.jpg

http://users.pandora.be/sijo/auto/Afbeelding 062.jpg

http://users.pandora.be/sijo/auto/Afbeelding 063.jpg


Meeneemprijs: 7500€

Deze wagen is perfect in staat om het drie tot vier dubbele km stand nog aan te gaan. Mits perfect onderhoud. De wagen is zelf altijd goed verzorgd geweest daar de kennis die hier in overvloed aanwezig is.


Mvg

Tae

Legacy Member
Mooie auto als er een knappe velgen onder staat.

Wat betaal je aan BIV per jaar als ik vragen mag ?

nascaRio

Legacy Member
BIV moet ik eens navragen hier thuis. Kan ik je morgen wel een antwoord op geven.

De auto staat gewoon bij mij thuis in Turnhout.

Groeten :)

Optec

Legacy Member
3 tot 4 dubbele ?? Hij is nu al 1 j dus dan zal hij ong 4j oud zijn..

Tja, daartegen zal wel alles een paar X vervangen zijn zekers ??

Bl4ckburn

Legacy Member
hij bedoeld 3 tot 4 keer de kilometers ... wat inderdaad klopt bij audi

stofke15

Legacy Member
Streaker zei:
klopt voor elke andere 1.9 diesel :sleep:

Komt omdat zowat elke 1.9 TDI op de markt door de VW group gemaakt is... :lol:

Hoe komt het eigelijk dat je hem wegdoet? En de hoeveel pk versie is dit?

nascaRio

Legacy Member
Ik had het inderdaad over de kilometers.

Ik doe hem weg omdat ik een andere wagen kan kopen van een familielid. Die verkoopt zijn wagens wegens bonus bedrijfsauto.
Het is de 90 pk versie, volgens sommige de beste versie maar daar kan ik zelf niet over oordelen aangezien ik enkel nog maar met de 90pk versie heb gereden.

Wel moet ik zeggen dat voor een 90 pk deze auto supervinnig is. Kameraad van mij heeft ook een 90 pk Seat Ibiza maar deze is belange na zo vinnig niet als ik ermee rijdt.

Optec

Legacy Member
Kbedoelde natuurlijk 1 jaar en 4 jaar oud.
Mmmmm, sprookjes hoor.
Slechte motoren zijn het niet maar nog eens 30.000 p/j , 1 jaar lang ...
Wishfull thinking

[MJ]

Legacy Member
Is m ongevalvrij? En is er een oh-boekje bij? Hij ziet er alleszins nog tamelijk proper uit, maar ofwel is t de belichting op de laatste foto, of is die voorbumper opnieuw gespoten?
Ik heb wel interesse, je mag altijd je laagste prijs pm'en... ;)

edit: stom, ik zie nu pas dat n 3-deurs is, :doh: interesse al iets minder,... maar nog niet helemaal weg

nascaRio

Legacy Member
Hij is ook ng tamelijk proper, ik zal alles zo snel mogelijk uitzoeken. Sorry als ik soms wat later ga antwoorden, examens etc. :)

Euhm herspoten? ik weet niet, maar het is wel getrokken met een gsm camera.

[MJ]

Legacy Member
Ah, jij hebt m al tweedehands gekocht dan?

No rush, examens zijn mucho importanto! Alleen jammer dat t geen goed weer is, altijd plezanter om te blokken als t terrasjesweer is he :evil:

nascaRio

Legacy Member
Ja ik verkoop de wagen toch pas na de examens hoor, maar aangezien een wagen niet op één, twee, drie buiten is heb ik hem al x aantal weken op voorhand hierop gezet. :)

Als je echt prangende vragen hebt dan pm je me maar hoor, of gewoon voor elke vraag mag je altijd pm'en. :)

nascaRio

Legacy Member
Ok, deze treath een beetje uit het oog verloren en daarom nog eens een *upje*
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan