Archief - Te geef ping-pong tafel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kenshi

Legacy Member

Gusken

Legacy Member
vraag da is aan 1 of ander jeugdhuis. die zullen daar denkek wel blij mee zijn :)
& zo helpt ge een paar jongeren van de straat door dat ze 's avonds gaan ping-pongen & helpt ge de maatschappij! :p

Levicious

Legacy Member
Kenshi zei:
Te geef of tegen beste bod tegen laten we zeggen woensdagavond.
Als er toch iemand iets voor bied, dat mag bv ook hardware zijn he. Bv voedingske of dvd writer kan ik nog gebruiken.
Of een fleske wijn mag ook altijd :)

Een ping pong tafel die hier in onze weg staat.

Kheb maar wat foto's getrokken.

http://fweyers.unlimithoster.be/verkoop/P1000450.JPG
http://fweyers.unlimithoster.be/verkoop/P1000451.JPG

Het spreekt voor zich dat ik dit niet verzend, noch zelf aflever ...

10€ voor u 2 fietsen ...


neenee euhm jammer dat zo ver is :)
Ziet er wel nog dik in orde uit ...
De onze staat zo krom alst maar kan ...

cooLopke

Legacy Member
OT: Lol, die ziet er wel nog goed uit.. De mijne is onder een laagje stof ^^. Maar het kan zijn als ik mijne schoon maak dat het er ook zo kan uitzien..

bumba007

Legacy Member
Je krijgt van mij een nieuwe dvd-writer van mij , S-ATA of IDe maakt niet uit. Ik woon in willebroek en zoals al gevraagd, is die dichtklapbaar ?

Kenshi

Legacy Member
Da zijn dus eigenlijk 2 losse delen elk met 4 poten die je tegen elkaar schuift en dan het netje opspant.
Dus het is geen opklapsysteem, zoals je soms tegenkomt. Maar om het weg te zetten neemt het dus wel maar een halve tafel in beslag. Poten klappen dus wel dicht tegen onderkant.

1 van de 8 poten is het scharnier wel van kapot, kan waarschijnlijk gemakkelijk gemaakt worden. In praktijk komt da der gewoon op neer da ge daar een beetje op moet letten dat die poot ook recht staat als ge die openzet (door kapot scharnier kan die poot dus verder dan 90° gebogen worden)

Bumba hoogste bod dus :)

bumba007

Legacy Member
WAnneer sluit je af ? Ik moet snel wat sporten want kben ngeopereerd geweest enz... en al lang geen spôrt gdn.

Kenshi

Legacy Member
Woensdagavond had ik in beginpost gezet. Dus dan ga ik me daar aan houden

Kenshi

Legacy Member
Up1.

Hoogste bod dus nog steeds dvd writer twv 22€

Dvd's ben ik eventueel ook nog in geïnteresseerd :p

Kenshi

Legacy Member
Uiteraard.
De 2 delen op elkaar moet zeker passen.

Als ik naar de officiële afmetingen kijk is een tafel +- 2m75 op 1m55

Omdat het 2 delen zijn wordt dat dus een +-1m35 op 1m55. Wat toch wel te vervoeren valt normaal gezien

VenilixTheHoly

Legacy Member
krijg je daar palletjes bij?
en enige ping pong ballekes?

Kenshi

Legacy Member
lol palletjes hou ik bij hoor. We hebben er hier maar al 3, dus die hou ik bij voor op verlof enzo.

Kenshi

Legacy Member
Up2

Heb ook nog interesse in bepaalde games, zoals UT3 / CoD4 eventueel :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan