-DNB-
Legacy Member
iemand interesse in strips of heb je er tekort?
ik heb hier z'on 150 jommekes, 10 kiekeboes, 3 simpsons, 15 suske en wiske's,
30 rode ridder(oude dus zonder kleur, met blauwe kaft).
dus heb je interesse in een bepaalde reeks of wil je vaneerste keer het hele boeltje laat me het hier weten en k kijk het allemaal na.
Ook heb ik de luxe versie van lucky luke( z'on twaalf boeken), maar ik weet nog niet of die de deur uitgaan.
grtz.
wil je beter onderhandelen mss?->[email protected]
ik heb hier z'on 150 jommekes, 10 kiekeboes, 3 simpsons, 15 suske en wiske's,
30 rode ridder(oude dus zonder kleur, met blauwe kaft).
dus heb je interesse in een bepaalde reeks of wil je vaneerste keer het hele boeltje laat me het hier weten en k kijk het allemaal na.
Ook heb ik de luxe versie van lucky luke( z'on twaalf boeken), maar ik weet nog niet of die de deur uitgaan.
grtz.
wil je beter onderhandelen mss?->[email protected]