Fullie
Legacy Member
Beste
Hierbij verkoop ik een mooie herenfiets die ik gewonnen heb!
Mits ik al een deftige fiets heb, kan ik deze niet gebruiken.
Ik heb hem vorige zomer gewonnen en hij staat nu al 1 jaar in de garage zonder dat iemand ermee heeft gereden.
De fiets moet enkel is nagekeken worden.
( Ketting smeren, Zadel vastzetten en Remmen aanspannen )
Het is een uitstekende fiets.
FOTO: http://img180.imageshack.us/my.php?image=dsc00042jf4.jpg
Ik heb geen exacte prijs in gedachten maar ik zou zeggen bied maar en zo komen we wel een prijs overeen?
MVG
Hierbij verkoop ik een mooie herenfiets die ik gewonnen heb!
Mits ik al een deftige fiets heb, kan ik deze niet gebruiken.
Ik heb hem vorige zomer gewonnen en hij staat nu al 1 jaar in de garage zonder dat iemand ermee heeft gereden.
De fiets moet enkel is nagekeken worden.
( Ketting smeren, Zadel vastzetten en Remmen aanspannen )
Het is een uitstekende fiets.
FOTO: http://img180.imageshack.us/my.php?image=dsc00042jf4.jpg
Ik heb geen exacte prijs in gedachten maar ik zou zeggen bied maar en zo komen we wel een prijs overeen?
MVG


