Archief - Mini Bike 50cc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pr0ph3cy

Legacy Member
Hey,

Ik verkoop mijn Mini Bike 50cc, staat hier anders toch maar in het stof nu ik een auto heb aangekocht.

Omdat hij wat groter is als een Pocket Bike zit hij ook wat comfortabeler.

Voertuigboekje en maatbeker voor het mengen van de olie en bezine zit erbij.

Pinkers
Electrische starter
Replica Yamaha R1 model

Enkele pics:

http://users.pandora.be/pr0/Pocket/IMG_0014.JPG

http://users.pandora.be/pr0/Pocket/DSC00400.JPG

Nieuw 499€ betaald dus ik stel voor:

Minimumprijs: 200€
Meeneemprijs: 250€

Groetjes!

derdeutsche

Legacy Member
moet je dat hetzelfde starten als een pocket bike?
(maw in gang trekken?)=> dit systeem ben ik beu, een elektrishe starter of kickstarter is zoveel gemakkelijker...

+ mag je daar mee op de baan?

anders ben ik wel geinteresseerd.

pr0ph3cy

Legacy Member
Hij heeft een electrische starter en ook nog een gewone starter (dat je zo moet trekken) voor als hij lang stil heeft gestaan.

Ik geloof niet dat je met die brommertjes op de baan mag, of het regelement moest zijn veranderd ofzo :)

TheAntropoid

Legacy Member
nee mag dus niet op de baan.

ALHOEWEL ;)
ik heb een paar weken geleden hier in sint niklaas zo een witte moto pocket bike gezien. Met een nummerplaat op etc
dus mb wel..
2takje.. mmm

Bodini

Legacy Member
Als ge da op de weg wilt, moet ge gaan foefelen ( framenummers overslaan ofzo)

Maar dan zijt ge nog altijd niet in orde en als ge ergens op rijdt, onverzekerd ook.

CreaTe@SoF2

Legacy Member
TheAntropoid zei:
nee mag dus niet op de baan.

ALHOEWEL ;)
ik heb een paar weken geleden hier in sint niklaas zo een witte moto pocket bike gezien. Met een nummerplaat op etc
dus mb wel..
2takje.. mmm

Sorry voor OT maar vind het wel grappig je antwoord :)

Het kleinste dat op de baan toegelaten is zijn 4taktjes (singa, dax, monkey, dx, ...)
En zo een pocket/minibike mag zeker NIET op de baan, en als moto zeker niet :P

grtz

AccuCore

Legacy Member
het kleinste da op de baan toegalten is zijn 4takts?
waar haalde da?
maat van mij rijd toch rond met 125 2takt!
en voor zover ik weet(oooh en der wetek alles van zenne :p ) zen camino's ook 2 takt en de meeste brommerkes toch ook!

DaCrashOveride

Legacy Member
EUm zoude is een foto willen trekken met een persoon erop om een idee te krijgen...

Terror Factor

Legacy Member
@ CreaTe@SoF2 :Uw antwoord is nog grappiger. Er zijn straatlegale minimoto's. Meestal zijn da wel midi of maxibikes. Er zijn ook straatlegale dirtbikes/pitbikes. Da heeft trouwens niks me de motor ofzo te maken. Als er een gelijkvormigheidsattest bij is, mag em op de baan. En da hangt puur van de fabrikant af. De grootte speelt in principe ook ni echt een grote rol, enkel of de fabrikant moeite heeft gedaan en de veiligheidsnormen(ofzo) haalt. Natuurlijk is het moeilijk om de veiligheidsnormen te halen op zoiets kleins...

bvb: Thumpstar(fabrikant van pitbikes) heeft een model dat straatlegaal is(streetripper was de naam denkk), maar veel andere modellen die niet straatlegaal zijn, terwijl de motor en de grootte enz hetzelfde is. De straatlegale bike heeft natuurlijk wel lichten enz(een vereiste voor op straat te mogen).

Deze is dus niet straatlegaal, want er is geen gelijkvormigheidsattest bij. Als da er wel bij was, had de threadstarter da zeker geweten, en ook vermeld.

Anyway, sorry voor de offtopic, ma 't ziet er wel een mooi ding uit. Alleen vrees ik voor uw prijs, aangezien ge al pocketbikes vindt voor 100€. Tis allemaal dezelfde chinese kwaliteit(sorry voor het te zeggen, maar: brol)

Nuja,met een beetje geluk kan je daar wel lang plezier van hebben, maar check alles toch maar geregeld is, voor je eigen veiligheid. (heb zelf een pitbike gehad, na een maand ofzo was de achterschokdemper kapot, en die hing nog met modder vast aan m'n kader. gelukkig had m'n vader dat gezien toen hij de achterband vervangde, anders had ik wel eens fel op m'n gezicht kunnen gaan :/ )

DaCrashOveride

Legacy Member
Mja, ge hebt gelijk.
Chinese pockets zijn brol, maar voor dat geld kan je nu ook niet sukkelen... Wij hebben er hier 2 en de rollementen zijn al eens kapot gegaan en de ketting ook... De uitlaat is al eens afgebroken, maar dat geeft je juist plezier vind ik... Als je er iets van kent of je wilt er iets van leren (op internet vind je veel) is het leuk speelgoed... Beide pocketbikes zijn al half vervangen met dingen die niet gemaakt zijn voor zon pocketbikes maar even goed rijden en nog steviger zijn... Bv de ene pocketbike heeft rollementen uit een doe het zelf zaak ^^ en die rijd er al een half jaar zonder problemen met rond en de andere zn uitlaat is gemaakt van een oude stofzuiger buis ^^ En dat macheert allemaal!
Heb nog steeds intresse, maar wil eerst fotoke zien met een normale persoon erop ^^

pr0ph3cy

Legacy Member
Sorry voor de late reactie maar deze is inmiddels al een week verkocht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan