sireentje
Legacy Member
Deze prachtige Pearls zijn slechts 4x gedragen.
Moeten weg omdat ik ondertussen orthopedische inlegzolen heb en deze daarvoor te klein zijn.
Het is een hele lichte loopschoen, met voldoende demping, en moet ze met spijt in het hart van de hand doen.
Hebben me in Augustus 2014 in Runnerslab 145€ gekost, en is maatje 42.5 (normaal heb ik zelf maatje 42)
Als je ze komt afhalen mag je ze hebben voor 75€, indien verzonden 81€.
Staat ook op ander fora.
Voor foto's zie: Pearl Izumi heren in Zele | 2dehands.be
Moeten weg omdat ik ondertussen orthopedische inlegzolen heb en deze daarvoor te klein zijn.
Het is een hele lichte loopschoen, met voldoende demping, en moet ze met spijt in het hart van de hand doen.
Hebben me in Augustus 2014 in Runnerslab 145€ gekost, en is maatje 42.5 (normaal heb ik zelf maatje 42)
Als je ze komt afhalen mag je ze hebben voor 75€, indien verzonden 81€.
Staat ook op ander fora.
Voor foto's zie: Pearl Izumi heren in Zele | 2dehands.be