Archief - gitaarmateriaal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sir oinksalot

Legacy Member
ik heb het volgende te koop staan:

marshall jcm 800 top (2205, 50watt): €700 (ik geef er dan nog een behringer cabinet bij en 2 planet waves speaker kabels van 10m die me ook zo'n €40/stuk gekost hebben)
roktron chameleon 2000 pre-amp: €120
gibson sg special: €500 (ik moet er wel bijzeggen dat deze intensief gebruikt is, wat er ook aan te zien is, op sommige stukken van de body is de (zwarte) lak er gewoon afgespeeld)
fender nashville telecaster: €500

boss me-50: €120
korg dtr 2000 racktuner: €150
epiphone valve jr combo (5watt buizenamp): €100

foto's volgen nog

Ronnie86

Legacy Member
mss wel interesse in de me-50. ga nog ff wachten tot deze avond. free up

sir oinksalot

Legacy Member
duffcooper zei:
Foto's van de sg?

ik ga proberen vandaag nog foto's te bezorgen, maar ik vrees dat het pas voor morgen zal zijn (ik moet daarvoor eerst nog langs men broer gaan voor zen camera te lenen)

edit, ik heb nog wel een oud fotootje gevonden van de ibanez en fender
http://i43.tinypic.com/2qtdd7d.jpg
hij ziet er wat "vettig" uit op die foto maar geen nood, hij wordt deftig opgepoetst voor die weg gaat ;)
die jackson staat trouwens ook nog te koop

en nog een "actie" foto die ik gevonden heb van de sg, mijn dwaze smoel incluis:
http://i41.tinypic.com/9frtjd.jpg

maar zoals gezegd ga ik nog deftige foto's maken met close ups van de "beschadigingen"

duffcooper

Legacy Member
sir oinksalot zei:
ik ga proberen vandaag nog foto's te bezorgen, maar ik vrees dat het pas voor morgen zal zijn (ik moet daarvoor eerst nog langs men broer gaan voor zen camera te lenen)

edit, ik heb nog wel een oud fotootje gevonden van de ibanez en fender
http://i43.tinypic.com/2qtdd7d.jpg
hij ziet er wat "vettig" uit op die foto maar geen nood, hij wordt deftig opgepoetst voor die weg gaat ;)
die jackson staat trouwens ook nog te koop

en nog een "actie" foto die ik gevonden heb van de sg, mijn dwaze smoel incluis:
http://i41.tinypic.com/9frtjd.jpg

maar zoals gezegd ga ik nog deftige foto's maken met close ups van de "beschadigingen"
Ok zie ernaar uit ;)

Ronnie86

Legacy Member
ik ga passen voor de me-50...tkomt mij gewoon voort moment ni uit :)
free up

sir oinksalot

Legacy Member
ok, heel wat langer dan verwacht, maar ik heb eindelijk wat foto's kunnen nemen
ImageShack Album - 13 images , dat zou normaal de link naar het album moeten zijn

zoals je ziet ligt er op alles wel een dikke stoflaag, dit komt omdat het al enkele maanden onbespeeld bij men moeder op de zolder ligt, alles werkt en klinkt nog naar behoren en kan hier ook uitgebreid getest worden
bij elke gitaar komt trouwens een koffer of draagtas

coolcat0078

Legacy Member
Hoeveel wil je voor de marshall zonder cabinet en zonder kabels? Is er mogelijkheid om te komen testen?
Verder ook wel interesse in de sg en tele, maar prijs ligt me iets te hoog. (nieuwprijs sg:599)

sir oinksalot

Legacy Member
coolcat0078 zei:
Hoeveel wil je voor de marshall zonder cabinet en zonder kabels? Is er mogelijkheid om te komen testen?
Verder ook wel interesse in de sg en tele, maar prijs ligt me iets te hoog. (nieuwprijs sg:599)

liefst verkoop ik het in zijn geheel
waar zie jij die sg zo goedkoop staan? voor mijn prijzen heb ik het materiaal op thomann.de opgezocht en daar kost die toch nog steeds €899
Gibson SG Special EB - Thomann Nederlandse Cyberstore

coolcat0078

Legacy Member
Sorry had me vergist tussen twee sg's die nogal hard op elkaar lijken. Dacht dat het een Gibson SG Special 60's Tribute WSE Worn Satin Ebony was.
Heb je ook interesse in ruil (ivm de marshall)? Heb je toevallig een foto of naam van het cabinet? Het probleem is dat ik geinteresseerd ben in de marshall, maar al een cabinet heb. Maar geen plaats om een tweede te stockeren.

sir oinksalot

Legacy Member
in een ruil heb ik geen interesse, ik verkoop nl al men materiaal omdat ik verhuis naar een appartement waar ik het toch niet kan verkopen

coolcat0078

Legacy Member
Ja ik kan niet meer zeggen dan dat ik zeer grote interesse heb, maar dan enkel indien de amp apart verkocht wordt. Laat maar iets weten moest je je bedenken.

sir oinksalot

Legacy Member
hoeveel zou je geven voor de amp alleen? ik heb via 2dehands.be een bod gekregen van €600 voor de amp alleen

de ibanez is gisteren avond ook nog de deur uit gegaan

sir oinksalot

Legacy Member
up 2
moesten er geïnteresseerden zijn voor de marshall top zonder cab en kabels, deze mag weg voor €600
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan