ThA JoS
Legacy Member
Hallo,
Wegens aankoop van een robotmaaier verkoop ik mijn grasmaaier .
Het toestel is van 24/06/2013 en aangekocht bij Coolblue voor € 549 incl. BTW
Er zit dus nog 2 maanden garantie op en wordt geleverd met de originele factuur .
Er zit een 2e batterij bij en ik doe op vandaag ongeveer 350m2 op 1 batterij .
Ik heb zelf iets meer dan 900 m2 gras te doen, dus dat lukt perfect met dit model.
De gewone gebruikssporen, maar werkt voor de volle 100% .
Ik dacht aan een prijs van 350 euro als minimum, minder dan dat hou ik hem zelf .
Wordt ook nog op 2e hands gezet .
Af te halen in regio Wevelgem/Gent .
Fotos op aanvraag verkrijgbaar, maar wel pas binnen enkele dagen .
Mvg,
Joris
Wegens aankoop van een robotmaaier verkoop ik mijn grasmaaier .
Het toestel is van 24/06/2013 en aangekocht bij Coolblue voor € 549 incl. BTW
Er zit dus nog 2 maanden garantie op en wordt geleverd met de originele factuur .
Er zit een 2e batterij bij en ik doe op vandaag ongeveer 350m2 op 1 batterij .
Ik heb zelf iets meer dan 900 m2 gras te doen, dus dat lukt perfect met dit model.
De gewone gebruikssporen, maar werkt voor de volle 100% .
Ik dacht aan een prijs van 350 euro als minimum, minder dan dat hou ik hem zelf .
Wordt ook nog op 2e hands gezet .
Af te halen in regio Wevelgem/Gent .
Fotos op aanvraag verkrijgbaar, maar wel pas binnen enkele dagen .
Mvg,
Joris