erazerbe
Legacy Member
voor iedereen die geïnteresseerd was in mijn auto, hij staat weer te koop:
bmw 3 E36 318i Cabrio M-pakket. Gekeurd, Auto's, Antwerpen | Kapaza



Even rap 2500 euro winst maken. (maandag verkocht voor 2000 euro)
Kleine correctie op omschrijving: voertuig werd tussen 1996-2006 als 2e voertuig gebruikt, daarna zelfs in de winter gebruikt (drift nogal goed in de sneeuw btw).
Die ging bij mij weg wegens weinig gebruik, niet bij de kapaza poster.
Ik gun het hem
maar ik zou de mentaal gehandicapte wel eens willen zien die daar nog zoveel geld aan wil spenderen 
Wel spijtig dat Foxxer een leugenaar is en nooit interesse had om er ook maar (of zijn broer) één kilometer mee te rijden. Zeg dat dan, wat interesseert een mij dat nu.
ik heb trouwens nog nooit iemand een auto weten kopen zonder de motorkap te openen
bmw 3 E36 318i Cabrio M-pakket. Gekeurd, Auto's, Antwerpen | Kapaza



Even rap 2500 euro winst maken. (maandag verkocht voor 2000 euro)
Kleine correctie op omschrijving: voertuig werd tussen 1996-2006 als 2e voertuig gebruikt, daarna zelfs in de winter gebruikt (drift nogal goed in de sneeuw btw).
Die ging bij mij weg wegens weinig gebruik, niet bij de kapaza poster.
Ik gun het hem

Wel spijtig dat Foxxer een leugenaar is en nooit interesse had om er ook maar (of zijn broer) één kilometer mee te rijden. Zeg dat dan, wat interesseert een mij dat nu.
ik heb trouwens nog nooit iemand een auto weten kopen zonder de motorkap te openen

