Archief - BMW 3 cabrio (again)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

erazerbe

Legacy Member
voor iedereen die geïnteresseerd was in mijn auto, hij staat weer te koop:
bmw 3 E36 318i Cabrio M-pakket. Gekeurd, Auto's, Antwerpen | Kapaza

:rofl::rofl::rofl:
Even rap 2500 euro winst maken. (maandag verkocht voor 2000 euro)
Kleine correctie op omschrijving: voertuig werd tussen 1996-2006 als 2e voertuig gebruikt, daarna zelfs in de winter gebruikt (drift nogal goed in de sneeuw btw).
Die ging bij mij weg wegens weinig gebruik, niet bij de kapaza poster.

Ik gun het hem:niceone: maar ik zou de mentaal gehandicapte wel eens willen zien die daar nog zoveel geld aan wil spenderen :)

Wel spijtig dat Foxxer een leugenaar is en nooit interesse had om er ook maar (of zijn broer) één kilometer mee te rijden. Zeg dat dan, wat interesseert een mij dat nu.

ik heb trouwens nog nooit iemand een auto weten kopen zonder de motorkap te openen :wtf:

Whitenoiz

Legacy Member
we said so...

Jammer maar hij stond al tekoop toen foxxer hen nog niet eens was komen afhalen ;)

thejoa

Legacy Member
ik heb zelfs nog in de thread gepost, maar de mods hebben het gewoon verwijderd... Foxxer heeft mij zelf nog een pm gestuurd, hij is geen handelaar, maar liefhebber die af en toe eens een cent verdiend op wagens. Hij heeft natuurlijk wel al een nieuwe achterruit enzo gestoken, dusja :)

Whitenoiz

Legacy Member
thejoa zei:
ik heb zelfs nog in de thread gepost, maar de mods hebben het gewoon verwijderd... Foxxer heeft mij zelf nog een pm gestuurd, hij is geen handelaar, maar liefhebber die af en toe eens een cent verdiend op wagens. Hij heeft natuurlijk wel al een nieuwe achterruit enzo gestoken, dusja :)

We hebben het hem nog gezegd...maarja...
ik had intresse in de wagen en daarmee dat ik wat rondkeek en "toevallig" stond identiek dezelfde wagen tekoop..
Heb je de screenshot nog?

Elegance

Legacy Member
Sorry maar dit intereseert niemand niet of hij en handelaar is of hij 2000 of 5000 euro winst mee maakt ..
Hij heeft de meeneemprijs geboden ,u was akkoord en hij heeft het gekocht punt uit. en u bent zo dik jaloers dat hij er dubbel zo veel winst mee zal maken ,drink maar en glas koud water hierop ,plaats van zo laag te zijn en hierover en thread te openen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan