Archief - Alien versus Predator figuren

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

elmo1

Legacy Member
ale bod van 20 inc voor die requiem predator voor die andere 2 kan ik alleen maar zeggen dat uwe prijs te hoog is
ik heb ze hier ook en dat ik er belange niet aan betaald nieuw . tis maar een hint he

elmo1

Legacy Member
hoe zit het hier mijn bod is aanvaard want het is genoteerd maar ik hoor hier niet veel meer

elmo1

Legacy Member
vaako hoe zit het ge zijt ondertussen opt forum geweest en op mijne pm antwoord ge niet
ge stuurd eerst wel voor 20 eclusief moogt ge em hebben maar ge hebt wel genoteerd hierboven 20 inc

NoizeSuppressor

Legacy Member
elmo1 zei:
hierboven staat duidelijk bod genoteerd dus wil zeggen bod aanvaard anders moest er staan bod niet genoteerd

genoteerd is niet hetzelfde als aanvaard he

elmo1

Legacy Member
voor de meeste hier wel .als ik bod noteer dan aanvaard ik het als ik het niet noteer dan aanvaard ik het niet
en trouwens als ik 20 exlu betaal betaal ik meer dan in de winkel dit is gewoon interresant voor 20 inc omdat ik dan zelf geen 130 km op en af moet gaan rijden naar die winkel in luik waar ik men merchendise haal .

elmo1

Legacy Member
nu weet ik het dus nog altijd niet he kan ik in principe ne - itrader geven hiervoor ?

vaako

Legacy Member
voor alle duidelijkheid : met bod genoteerd bedoelde ik niet bod aanvaard

ik heb je duidelijk in pm gezegd dat ik 20 euro vraag verzending exclusief

niet vergeten dat de verzending 4,75 euro kost (kilopostpakketje)

het gaat hier dus niet om een verzending zoals bvb een dvd die je voor 1,62 euro kan versturen, en waarbij het verschil tussen prijs inclusief en prijs exclusief niet zo groot is

het is al te gemakkelijk om als ik 20 euro vraag voor iets om dan meteen 20 euro verzending inclusief te bieden zeker als de verzending dus 4,75 euro bedraagt

in elk geval om aan te tonen dat ik niet van slechte wil ben en het misverstand tussen bod genoteerd en bod aanvaard wil rechtzetten wil ik dit maal de verzendingskosten voor IETS MEER DAN DE HELFT voor mijn rekening nemen wat dus betekent dat ik je de predator laat voor 22 euro VERZENDING INCLUSIEF ( ipv van 24,75 euro verzending inclusief)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan