fromalk
Legacy Member
Hallo allemaal,
ik wil bij deze 3 van mijn parfums te koop zetten;
1 sergio tacchini active water, 30, 40
2 armani eau de toilette 10, 15
3 Hugo Boss > aanrader , 20, 30
de cijfers erachter zijn prijzen, minimumprijs en meeneemprijs.
Reden van verkoop; geld nodig + gebruik 1 en 2 nooit en 3 zelden, al is 3 wel een echte aanrader. Het gaat steeds om 100ml dus de grootste uitvoeringen, prijzen zijn te bespreken. Reden dat de hugo boss zo goedkoop is in verhouding is omdat hier wel 1/5de uit is, heb hem zelf paar jaar gebruikt maar ben het beu geroken. Active water heb ik 1x getest maar is niets voor mij staat hier nu al 2 jaar in de kast en de armani is een scheet uit en dat is ook niets voor mij
hopelijk geraak ik er vanaf, snelle afhandeling gewenst.
Wel duidelijk maken dat het om 100% echt spul gaat ik ben persoonlijk 100% tegen namaak en immitatie spullen daar zij de waarde van een merk kelderen
Ik behoud het recht om af te zeggen zolang er geen geld is overgemaak
bieden excl verzendkosten
bieden is de boodschap
ik wil bij deze 3 van mijn parfums te koop zetten;
1 sergio tacchini active water, 30, 40
2 armani eau de toilette 10, 15
3 Hugo Boss > aanrader , 20, 30
de cijfers erachter zijn prijzen, minimumprijs en meeneemprijs.
Reden van verkoop; geld nodig + gebruik 1 en 2 nooit en 3 zelden, al is 3 wel een echte aanrader. Het gaat steeds om 100ml dus de grootste uitvoeringen, prijzen zijn te bespreken. Reden dat de hugo boss zo goedkoop is in verhouding is omdat hier wel 1/5de uit is, heb hem zelf paar jaar gebruikt maar ben het beu geroken. Active water heb ik 1x getest maar is niets voor mij staat hier nu al 2 jaar in de kast en de armani is een scheet uit en dat is ook niets voor mij
hopelijk geraak ik er vanaf, snelle afhandeling gewenst.
Wel duidelijk maken dat het om 100% echt spul gaat ik ben persoonlijk 100% tegen namaak en immitatie spullen daar zij de waarde van een merk kelderen
Ik behoud het recht om af te zeggen zolang er geen geld is overgemaak
bieden excl verzendkosten
bieden is de boodschap
, nu dat is natuurlijk mijn mening. In dat flesje armani zit zo goed als alles, er is een enkele scheut uit zogezegd
