Archief - 2 Combi Tickets Dour

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cyclone

Legacy Member
Waarschijnlijk 2combi tickets te koop voor Dour.

Allezins staat mijn broer zijn naam erbij en hij kan niet gaan.

Gewonnen op de site van fortis :)


Bied maar :)

Ik laat zeker weten als ik ze in bezit heb :)

spray-bunny

Legacy Member
Ik bied 85 voor eentje. Snelle afhandeling gegarandeerd.

Mag ik aan de threadstarter vragen om deze thread niet te snel te sluiten: ik kan overdag namelijk niet antwoorden wegens vakantiewerk. En ik MOET een ticket hebben dus kan hoog bieden^^.

edit: tis mss ook makkelijk voor de threadstarter: master miller is een maat van mij, ge kunt dus verzendingskosten uitsparen door naar de tickets samen naar 1 van ons te sturen.:p

$anka

Legacy Member
DekadeZ zei:
1 combi voor dour is maar 75 nieuwprijs spraybunny

tja maar ze zijn zowat uitverkocht. en als hij er nu 85 voor wil geven, laat die jongen dan toch doen.

tis ni dat de topicstarter zijn vraagprijs hoger legt dan de originele prijs.

plattepoes

Legacy Member
Zijn deze al beiden weg??? Zoneen, ik ben geïnteresseerd!

Cyclone

Legacy Member
ze zijn nog niet verkocht aangezien ik deze hoogstwaarschijnlijk maar maandag in mijn bezit krijg.

Ze worden mij opgestuurd met de post.

Mijn voorkeur gaat er wel uit om ze samen te verkopen :)

[voorlopig dus verkocht aan spray bunny voor 170euro voor 2]

master miller

Legacy Member
Idd, ik en spray-bunny zijn irl m8's. Zou dus handig zijn moest je deze tickets samen kunnen verzenden.
Mijn bod van 85€ is nog steeds geldig, en kan in geval van een "outbid" nog verhoogd worden.

Gz, Miller

Cyclone

Legacy Member
Ok ik heb ze in mijn bezit.

ik ben zelf van omgeving aalst dus misschien kunnen we ergens afspreken?

master miller

Legacy Member
Wij zijn beiden van Lokeren. Stel maar iets voor.
Heb veel over voor die tickets.

Moet enkel nog wachten wat mn m8 van plan is. Die is atm nog aan het werken.(moet ook 100% zrk een ticket hebben)

Ofwel stuur je ze via post (prior evt.) of we komen ze afhalen op een afgesproken locatie.

Mwaha!! als ik een ticket heb zal ik u eeuwig dankbaar zijn :D

GenghiS_KhaN

Legacy Member
als ze nog beschikbaar zijn heb ik ook wel interesse in één!

Let me know, ik kan er ng vandaag omkomen...

Cyclone

Legacy Member
telefoonummer en verder info in pm


*** bij deze verkocht aan master miller & bunny***

spray-bunny

Legacy Member
Tja, bieden is eigenlijk niet meer mogelijk, niet? Verkocht is verkocht?

Cyclone

Legacy Member
spray-bunny zei:
Tja, bieden is eigenlijk niet meer mogelijk, niet? Verkocht is verkocht?

ze zijn inderdaad verkocht want die boys komen er zondagmiddag om :) sorry jongens ze zijn voor spray zoals eerder gezegd

Unilever

Legacy Member
Zojuist afgehaald: correcte en vlotte afhandeling. Netjes.:) edit: spray hier
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan