MrBrightside
Legacy Member
tommy_vercetti zei:op 2 jaar tijd 233 miljoen valt mee? Ken niet veel ploegen die dat doen denk ik. En als ze wel zoveel uitgeven is er ook wel een groot deel binnengekomen met spelers te verkopen. Iets dat bij city zkr niet het geval is. En waarom ze niet meededen voor de titel ligt niet aan het gebrek aan spelers maar aan het feit dat er imo geen echt team stond. Liever een team met wat mindere "goden" dan een sterrenelftal dat city probeert te maken
Ik ken zo'n ploegje in Spanje dat het vorig jaar deed in 1 jaar.. Beter zelfs, zij gaven in 1 jaar tijd 257 miljoen uit aan transfers.
Ik juich het beleid van City ook niet echt toe, maar het kan alleen maar de Premier League spannender maken. Het hoeft niet altijd een strijd tussen Chelsea en Man. United te worden.
Yaya Touré, Boateng en David Silva zijn wel 3 toptransfers in mijn ogen voor 'maar' 72 miljoen euro. In mijn ogen zijn ze verstandiger aan het aankopen dit jaar, want Touré en Boateng zijn echt wel typespelers voor de Premier League. Enkel weet ik niet of Silva een goeie keuze heeft gemaakt om naar Engeland te verhuizen.

unsure



