Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrBrightside

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
op 2 jaar tijd 233 miljoen valt mee? Ken niet veel ploegen die dat doen denk ik. En als ze wel zoveel uitgeven is er ook wel een groot deel binnengekomen met spelers te verkopen. Iets dat bij city zkr niet het geval is. En waarom ze niet meededen voor de titel ligt niet aan het gebrek aan spelers maar aan het feit dat er imo geen echt team stond. Liever een team met wat mindere "goden" dan een sterrenelftal dat city probeert te maken

Ik ken zo'n ploegje in Spanje dat het vorig jaar deed in 1 jaar.. Beter zelfs, zij gaven in 1 jaar tijd 257 miljoen uit aan transfers. :niceone:

Ik juich het beleid van City ook niet echt toe, maar het kan alleen maar de Premier League spannender maken. Het hoeft niet altijd een strijd tussen Chelsea en Man. United te worden.

Yaya Touré, Boateng en David Silva zijn wel 3 toptransfers in mijn ogen voor 'maar' 72 miljoen euro. In mijn ogen zijn ze verstandiger aan het aankopen dit jaar, want Touré en Boateng zijn echt wel typespelers voor de Premier League. Enkel weet ik niet of Silva een goeie keuze heeft gemaakt om naar Engeland te verhuizen.

Magikdekay

Legacy Member
Gavin zei:
De Chygrynskiy terug naar Shakhtar! Voor €15 miljoen of zo.

Bron? Zou wel schandalig verlies zijn van +10 miljoen euro ofzo...

Mr. kom beter dan wegkwijnen op de bank.

Truman'

Legacy Member
MrBrightside zei:
Ik ken zo'n ploegje in Spanje dat het vorig jaar deed in 1 jaar.. Beter zelfs, zij gaven in 1 jaar tijd 257 miljoen uit aan transfers. :niceone:

Ik juich het beleid van City ook niet echt toe, maar het kan alleen maar de Premier League spannender maken. Het hoeft niet altijd een strijd tussen Chelsea en Man. United te worden.

Yaya Touré, Boateng en David Silva zijn wel 3 toptransfers in mijn ogen voor 'maar' 72 miljoen euro. In mijn ogen zijn ze verstandiger aan het aankopen dit jaar, want Touré en Boateng zijn echt wel typespelers voor de Premier League. Enkel weet ik niet of Silva een goeie keuze heeft gemaakt om naar Engeland te verhuizen.
Maar die ploeg haalt wel om en bij de 600M€ binnen op een 5jaar tijd dankzij 1 gaylord speler :D

Tsommy

Legacy Member
Mujahedine zei:
Ik geef je toch gelijk over het geld ? Ik zeg toch dat het veel is, maar het is gewoon nodig. ZO'n extreem sterren-elftal is het toch niet ? Ik vind dat ze juist een goeie mix van sterren en dragende teamspelers hebben gehaald. Zo'n Barry , Kolo Touré of Adam Johnson zijn toch geen sterren ? Juist nuttige spelers die het team beter maken. Robinho, Tevez en Adebayor zijn dat wel. Robinho is volledig geflopt en ook Adebayor bleef onder zijn niveau. Ik denk dat ze er al van geleerd hebben, want de aankopen van dit jaar zijn ook niet de grootste sterren, zeker niet in vergelijking met de Messi's, Villa's, Torressen en Ronaldo's van deze wereld.

Transferperiode duurt nog wel een tijdje. Zkr en vast nog pak meer op komst. Het is het real van de EPL geworden. En je moet geen "ster" zijn om een groot ego te hebben. Overbetaalde spelers en spelers die er al vroeger waren die dan een pak minder verdienen. Dat gaat toch wat zorgen voor interne wrijvingen.

Gavin zei:
Chigrinski, cerca de regresar al Shakhtar Donetsk - MARCA.com
Chygrynskiy regresa al Shakhtar Donetsk a cambio de un mínimo de 12 millones | Barça
...


Hij was niet echt heel goed (:unsure:) te noemen in zijn eerste seizoen maar waarom al wegdoen na een seizoen? Geld voor Cesc bijeenrapen?

60 miljoen voor nodig minstens :p

MrBrightside zei:
Ik ken zo'n ploegje in Spanje dat het vorig jaar deed in 1 jaar.. Beter zelfs, zij gaven in 1 jaar tijd 257 miljoen uit aan transfers. :niceone:

Ik juich het beleid van City ook niet echt toe, maar het kan alleen maar de Premier League spannender maken. Het hoeft niet altijd een strijd tussen Chelsea en Man. United te worden.

Yaya Touré, Boateng en David Silva zijn wel 3 toptransfers in mijn ogen voor 'maar' 72 miljoen euro. In mijn ogen zijn ze verstandiger aan het aankopen dit jaar, want Touré en Boateng zijn echt wel typespelers voor de Premier League. Enkel weet ik niet of Silva een goeie keuze heeft gemaakt om naar Engeland te verhuizen.

Touré zal al pak meer kosten als de transfer som door zijn exuberant loon dat deze speler in mijn ogen totaal niet waard is , wat niet wil zeggen dat het een slechte speler is verre van maar 220000 per week :s

eurowarriors

Legacy Member
Mujahedine zei:
Ik geef je toch gelijk over het geld ? Ik zeg toch dat het veel is, maar het is gewoon nodig. ZO'n extreem sterren-elftal is het toch niet ? Ik vind dat ze juist een goeie mix van sterren en dragende teamspelers hebben gehaald. Zo'n Barry , Kolo Touré of Adam Johnson zijn toch geen sterren ? Juist nuttige spelers die het team beter maken. Robinho, Tevez en Adebayor zijn dat wel. Robinho is volledig geflopt en ook Adebayor bleef onder zijn niveau. Ik denk dat ze er al van geleerd hebben, want de aankopen van dit jaar zijn ook niet de grootste sterren, zeker niet in vergelijking met de Messi's, Villa's, Torressen en Ronaldo's van deze wereld.

Een ster staat niet altijd gelijk met een onhandelbaar ego: spelers als Villa en Messi hebben helemaal geen groot ego in mijn ogen. Nu, ik juich de stijl van City alles behalve toe, maar ik vind ook dat ze dit jaar verstandige aankopen hebben gedaan, met Touré voorop, een hele goede speler voor de Premier League.

Gavin zei:
De Chygrynskiy terug naar Shakhtar! Voor €15 miljoen of zo.

Oke, zijn eerste seizoen was niet echt een succes, maar ik zou hem zeker niet hebben weggedaan, zit wel wat potentie in die gast. Mja, mss beter voor hem.

Magikdekay

Legacy Member
Gavin zei:
Chigrinski, cerca de regresar al Shakhtar Donetsk - MARCA.com
Chygrynskiy regresa al Shakhtar Donetsk a cambio de un mínimo de 12 millones | Barça
...


Hij was niet echt heel goed (:unsure:) te noemen in zijn eerste seizoen maar waarom al wegdoen na een seizoen? Geld voor Cesc bijeenrapen?

True, maar waarom laten wegrotten op de bank en een gigantisch hoog loon blijven betalen en zal waarschijnlijk zware aanpassingsproblemen hebben.

Cesc hoeft momenteel nog niet, snap niet waarom ze daar nu al zo'n spel van maken.

chomo

Legacy Member
Op Skysports transfer clockwatch staan wat interresante dingen :)

07.55 Quite a few transfer tales this morning spread across a number of clubs - including Liverpool looking at FC Twente's Bryan Ruiz, Chelsea stepping up their interest in Fernando Torres, Manchester United back in for Karim Benzema and Everton looking set to lose starlet Dan Gosling on a free transfer.

en jah aangezien ze niet kunnen uitblijven :ironic: ;

10.06 Lukas Podolski's agent has confirmed a number of clubs are chasing the German star amid reports that Manchester City are keen on signing the forward.

massief

Legacy Member
Ruiz naar pool, jek
Jammer dat ze in Spanje zo zwaar in de schulden zitten...

simeo

Legacy Member
Lahm zal dan aan de andere kant gaan spelen, heeft al veel seizoenen achter de rug op de linksback dacht ik.

butcherken

Legacy Member
en wat doe je met badstuber?

nm, die speelt van buyten of demichelis wel uit de ploeg :D

Truman'

Legacy Member
Het bericht van barca dat 150M€ leent om rond te komen vind ik wel triest, ze hebben net david villa gekocht en willen fabregas los kweken. En dan lees je zo'n zever.

Ze mogen der stillekes aan wel is iets aan doen aan al die toploegen die daar miljarden schuld mogen hebben. Competitievervalsing op en top.

butcherken zei:
en wat doe je met badstuber?

nm, die speelt van buyten of demichelis wel uit de ploeg :D

beiden weg, dans la poubelle, ofzoiets :unsure:

Gavin

Legacy Member
Contec zei:
Het bericht van barca dat 150M€ leent om rond te komen vind ik wel triest, ze hebben net david villa gekocht en willen fabregas los kweken. En dan lees je zo'n zever.
Ik vraag me af wat daarvan waar is en of die lening er echt komt. Vandaag zegt die dan weer €90 miljoen aan transfergeld te hebben voor deze zomer. Nieuwe president = de oude zwart maken.

Voor de verkiezingen zei Rosell nog dat Laporta absoluut Cesc niet mag kopen voor een groot bedrag want er zijn schulden, maar nu maakt hij wel €90 miljoen vrij voor transfers en gaat hij naar Zuid-Afrika om te praten met Wenger en al. Slaat gewoon op niets.



United 30 miljoen pond of zoiets geboden op Sneijder en geïnteresseerd in Balotelli. :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan