Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wesdude

Legacy Member
Bij United moeten we weer niet te veel verwachten qua transfers:

Hernandez and former Fulham defender Chris Smalling look like being the only new United faces next season.

Ferguson added: 'We've looked at a few options. We did consider David Villa but he was always going to Barcelona. I just don't believe there is value out there at the moment. I'm very happy with the strength of our squad as it is.'

Tsommy

Legacy Member
city is al gelijk real madrid nu. Alles en iedereen word er aan gelinkt :s

IIPacKMasteRII

Legacy Member
Jullie kunnen elkaar nog al naar de mond praten zeg. Wat een afgunst jegens city ook. Hoeveel spelers hebben ze nu eigenlijk gekocht ? En Anderlecht ? Lokeren ? Juventus ?
Die mannen hebben een doel voor ogen en gaan er gewoon voor. Als je vorig jaar de league
hebt gevolgd weet je toch ook dat ze wat extra nodig hebben om echt voor de titel mee te doen. Een echte verdedigende middenvelder, een verdediger en een flankspeler iig. En dan nog iets in de breedte en verder het basisteam niet al te veel meer aanpassen en ze zijn klaar. Ik vind het allemaal wel meevallen. Vorige zomer hebben ze wel veel geld uitgegeven, maar qua aantal spelers valt het echt nog wel mee. Kijk zelf maar:

Manchester City Transfers

Tsommy

Legacy Member
Mujahedine zei:
Jullie kunnen elkaar nog al naar de mond praten zeg. Wat een afgunst jegens city ook. Hoeveel spelers hebben ze nu eigenlijk gekocht ? En Anderlecht ? Lokeren ? Juventus ?
Die mannen hebben een doel voor ogen en gaan er gewoon voor. Als je vorig jaar de league
hebt gevolgd weet je toch ook dat ze wat extra nodig hebben om echt voor de titel mee te doen. Een echte verdedigende middenvelder, een verdediger en een flankspeler iig. En dan nog iets in de breedte en verder het basisteam niet al te veel meer aanpassen en ze zijn klaar. Ik vind het allemaal wel meevallen. Vorige zomer hebben ze wel veel geld uitgegeven, maar qua aantal spelers valt het echt nog wel mee. Kijk zelf maar:

Manchester City Transfers

Verdedigende middevelder nodig?? hmmm
Nigel de jong wat noem je dat?? Een creatieve speler? :p Dan is er nog barry + Kompany kan makkelijk op die positie spelen. Dus heb je 3 spelers die dat kunnen. Nog meer nodig? kweet niet.

Verdedigers.... Touré, lescott, kompany, onuha, micah richards meer dan deftige spelers al die centraal kunnen spelen en dan nog een paar jongere. Niet genoeg weer??

Flankspelers. A Johnson, SWP, ireland kan daar ook spelen, Belammy idem , en tevez ook. En dan hadden ze nog Robinho en Petrov.
Toch wel een aardige hoeveelheid spelers me dunkt.


230 miljoen pond Sinds zomer 2008. Das toch een aardige som. En dan ook nog verschillende slechte transfers ertussen. Ja city is goed bezig een "team? " te bouwen????
Dat lijkt me toch naar tegenhanger van real te gaan dan. Veel geld voor spelers maar minder letten op wat voor team het zou zijn precies.

Gavin

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
230 miljoen pond Sinds zomer 2008.
Dat bedrag kan je eigenlijk bijna verdubbelen. De lonen die die mannen uitkeren zijn niet bij te houden.

Je gaat me niet wijsmaken dat Silva bij die club gaat spelen omdat hij er iets meer gaat verdienen dan bij Valencia. Ik durf wedden dat zijn contract meer waard is dan zijn transfersom, en het zal echt niet de enige speler zijn.

Tsommy

Legacy Member
Gavin zei:
Dat bedrag kan je eigenlijk bijna verdubbelen. De lonen die die mannen uitkeren zijn niet bij te houden.

Je gaat me niet wijsmaken dat Silva bij die club gaat spelen omdat hij er iets meer gaat verdienen dan bij Valencia. Ik durf wedden dat zijn contract meer waard is dan zijn transfersom, en het zal echt niet de enige speler zijn.

Manchester City 's new signing Yaya Toure will become the first Premier League player to smash through the £200,000-a-week wages barrier. His weekly wage of £220,000 will earn him £55.6m over his five-year contract.

BBC gossip Waar rook is is vuur zkr. Zal wel heel hoog loon zijn.

Gavin

Legacy Member
Wow ... nog erger dan gedacht. Het zal wel zijn dat hij niet meer bij Barcelona wou blijven.

Dus het transferbedrag is nog redelijk normaal voor zo een speler maar dat loon is totaal buiten proportie. Daar ligt het probleem van City.

Tsommy

Legacy Member
idd ik vond het ook een heel hoog bedrag. Eigelijk te hoog voor een speler als yaya die eigelijk ondanks het feit dat het een meer dan degelijke en goede voetballer is toch niet dat extra heeft imo dat het verschil kan maken in voetbalmatchen. Maar op deze manier verneukt dat wel de transfermarkt enzo. En dan nog het feit dat de spelers die al op city zijn mssn niet zo blij zullen zijn met zo een hoog loon wetende dat ze zelf een pak minder hebben. Interne wrijvingen als gevolg.

Truman'

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
idd ik vond het ook een heel hoog bedrag. Eigelijk te hoog voor een speler als yaya die eigelijk ondanks het feit dat het een meer dan degelijke en goede voetballer is toch niet dat extra heeft imo dat het verschil kan maken in voetbalmatchen. Maar op deze manier verneukt dat wel de transfermarkt enzo. En dan nog het feit dat de spelers die al op city zijn mssn niet zo blij zullen zijn met zo een hoog loon wetende dat ze zelf een pak minder hebben. Interne wrijvingen als gevolg.
Ik vind nochtans dat ploegen zoals barca,real,chelsea, zeker zo erg zijn als city en die ploegen zijn zelfs de trendsetter.
Welk loon kreeg die Ibramongool van Barca niet bij zijn aankomst zonder enige zak dara bewezen te hebben?:puke:

Morrissey

Legacy Member
Contec zei:
Ik vind nochtans dat ploegen zoals barca,real,chelsea, zeker zo erg zijn als city en die ploegen zijn zelfs de trendsetter.
Welk loon kreeg die Ibramongool van Barca niet bij zijn aankomst zonder enige zak dara bewezen te hebben?:puke:

Ibrahimovic had inderdaad nog niets bewezen, niets.

:rofl:

mojo jojo

Legacy Member
wa betekent da tegenwoordig 25 goals maken in 1 seizoen in de serie A

Truman'

Legacy Member
Fireflies zei:
Ibrahimovic had inderdaad nog niets bewezen, niets.

:rofl:

Volgens mij scheelt er iets aan u (ben daar eigenlijk zeker van) ofwel leest gij niet goed wat ik schrijf.


Die zijn loon lag bij aankomst een pak hoger dan de beste spelers van barca, dat vind ik verre van normaal zeker als ge bij barca nog geen reet hebt bewezen.

Al maakt die 650 goals in de serie a in 1 seizoen, daarom geefde die toch niet een hoger loon dan een xavi of iniesta ofzelfs messi, al zal die laatset zijn loon nu wel wat hoger liggen.

:niceone:

NemesisBE

Legacy Member
Hij zou nooit naar Barça zijn gekomen, had hij geen hoog loon gekregen. Easy as that.

Truman'

Legacy Member
NemesisBE zei:
Hij zou nooit naar Barça zijn gekomen, had hij geen hoog loon gekregen. Easy as that.

ja i know, die wist dat ie daar ne baknverwarmer ging worden dus compenseert dat.

maar zo'n lonen zijn gewoon en belediging voor eigen spelers, net zoals dat van yaya nu bij city.

NemesisBE

Legacy Member
Ik vind al die lonen een enorme belediging, voor eender wie.
Tussen 110k/week en 220k/week verdienen, komaan :')

IIPacKMasteRII

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
Verdedigende middevelder nodig?? hmmm
Nigel de jong wat noem je dat?? Een creatieve speler? :p Dan is er nog barry + Kompany kan makkelijk op die positie spelen. Dus heb je 3 spelers die dat kunnen. Nog meer nodig? kweet niet.

Verdedigers.... Touré, lescott, kompany, onuha, micah richards meer dan deftige spelers al die centraal kunnen spelen en dan nog een paar jongere. Niet genoeg weer??

Flankspelers. A Johnson, SWP, ireland kan daar ook spelen, Belammy idem , en tevez ook. En dan hadden ze nog Robinho en Petrov.
Toch wel een aardige hoeveelheid spelers me dunkt.


230 miljoen pond Sinds zomer 2008. Das toch een aardige som. En dan ook nog verschillende slechte transfers ertussen. Ja city is goed bezig een "team? " te bouwen????
Dat lijkt me toch naar tegenhanger van real te gaan dan. Veel geld voor spelers maar minder letten op wat voor team het zou zijn precies.

Ja ik vind van wel ja. Als ze allemaal zo fantastisch zijn zoals jij zegt, waarom deden ze dan niet mee voor de titel ? Barry is wel een controlerende middenvelder, maar geen echte balafpakker en bikkelaar. Dat is De Jong inderdaad wel, dat klopt. Mag dus wel nog wat bij als je in de Premier League voor de titel wil gaan. Barry en De Jong stonden vorig jaar trouwens vaak samen op het veld. Kompany kan er spelen zeg je... Ja, maar hij speelde zijn slechtste wedstrijden van het jaar op het middenveld.
Onuoha, Richards en Zabaleta hebben niet het niveau en moeten noodgedwongen vaak op de backs postvatten, wat alweer kwaliteitsverlies inhoudt. Boateng kan daar nu prima spelen.
En ja, ook een linksmidden kunnen ze zeker gebruiken. Petrov en Robinho zijn weg. Bellamy is uitstekend als hij in vorm is, maar dat is hij slechts met vlagen. Adam Johnson heeft het vrij goed gedaan op rechts, kan daar dus beter gewoon blijven staan. Ireland kan helemaal niet op links, en eigenlijk ook niet op rechts. SWP was gewoon een hype en heeft eigenlijk nog nergens iets laten zien.
Ik ben volledig akkoord over het feit dat ze er veel geld tegenaan gooien, maar dat doen ALLE andere teams ook wanneer dat nodig is. Qua hoeveelheid inkomende transfers valt dat, tot hiertoe, ook nog wel mee allemaal. Als ze echt mee willen doen voor de titel, zullen ze wel moeten. En dat doen ze, geef toe, Boateng, Touré, Silva... goeie transfers toch ?

Wesdude

Legacy Member
RAUL SET FOR SCHALKE

Real Madrid striker Raul has reportedly agreed a deal to switch to German side Schalke 04.

The 33-year-old former Spain international has been a stalwart for Madrid in recent years, although he has now fallen down the pecking order at the Bernabeu.

Raul is rumoured to have already signed a two-year contract with the Bundesliga side, although the deal until June 2011 will not be finalised until he returns from his holiday, according to the Spanish press.

Da zal ook een raar zicht zijn, Raul bij Schalke. Mja bij Real kwam hij idd niemeer aan spelen toe.

exo

Legacy Member
Kzie hem liever bij Schalke spelen dan bij de MLS. Waarschijnlijk gewoon omdat ik de Bundesliga nog vanop een afstand volg en de MLS gewoon helemaal niet. :p

Tsommy

Legacy Member
Mujahedine zei:
Ja ik vind van wel ja. Als ze allemaal zo fantastisch zijn zoals jij zegt, waarom deden ze dan niet mee voor de titel ? Barry is wel een controlerende middenvelder, maar geen echte balafpakker en bikkelaar. Dat is De Jong inderdaad wel, dat klopt. Mag dus wel nog wat bij als je in de Premier League voor de titel wil gaan. Barry en De Jong stonden vorig jaar trouwens vaak samen op het veld. Kompany kan er spelen zeg je... Ja, maar hij speelde zijn slechtste wedstrijden van het jaar op het middenveld.
Onuoha, Richards en Zabaleta hebben niet het niveau en moeten noodgedwongen vaak op de backs postvatten, wat alweer kwaliteitsverlies inhoudt. Boateng kan daar nu prima spelen.
En ja, ook een linksmidden kunnen ze zeker gebruiken. Petrov en Robinho zijn weg. Bellamy is uitstekend als hij in vorm is, maar dat is hij slechts met vlagen. Adam Johnson heeft het vrij goed gedaan op rechts, kan daar dus beter gewoon blijven staan. Ireland kan helemaal niet op links, en eigenlijk ook niet op rechts. SWP was gewoon een hype en heeft eigenlijk nog nergens iets laten zien.
Ik ben volledig akkoord over het feit dat ze er veel geld tegenaan gooien, maar dat doen ALLE andere teams ook wanneer dat nodig is. Qua hoeveelheid inkomende transfers valt dat, tot hiertoe, ook nog wel mee allemaal. Als ze echt mee willen doen voor de titel, zullen ze wel moeten. En dat doen ze, geef toe, Boateng, Touré, Silva... goeie transfers toch ?

op 2 jaar tijd 233 miljoen valt mee? Ken niet veel ploegen die dat doen denk ik. En als ze wel zoveel uitgeven is er ook wel een groot deel binnengekomen met spelers te verkopen. Iets dat bij city zkr niet het geval is. En waarom ze niet meededen voor de titel ligt niet aan het gebrek aan spelers maar aan het feit dat er imo geen echt team stond. Liever een team met wat mindere "goden" dan een sterrenelftal dat city probeert te maken

IIPacKMasteRII

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
op 2 jaar tijd 233 miljoen valt mee? Ken niet veel ploegen die dat doen denk ik. En als ze wel zoveel uitgeven is er ook wel een groot deel binnengekomen met spelers te verkopen. Iets dat bij city zkr niet het geval is. En waarom ze niet meededen voor de titel ligt niet aan het gebrek aan spelers maar aan het feit dat er imo geen echt team stond. Liever een team met wat mindere "goden" dan een sterrenelftal dat city probeert te maken

Ik geef je toch gelijk over het geld ? Ik zeg toch dat het veel is, maar het is gewoon nodig. ZO'n extreem sterren-elftal is het toch niet ? Ik vind dat ze juist een goeie mix van sterren en dragende teamspelers hebben gehaald. Zo'n Barry , Kolo Touré of Adam Johnson zijn toch geen sterren ? Juist nuttige spelers die het team beter maken. Robinho, Tevez en Adebayor zijn dat wel. Robinho is volledig geflopt en ook Adebayor bleef onder zijn niveau. Ik denk dat ze er al van geleerd hebben, want de aankopen van dit jaar zijn ook niet de grootste sterren, zeker niet in vergelijking met de Messi's, Villa's, Torressen en Ronaldo's van deze wereld.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan