Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waffel

Legacy Member
Fenerbace biedt 15miljoen voor Hazard. Wat een tijdsverspilling van Fener...

massief

Legacy Member
mojo the hobo zei:
wtf waarom doen die Stoch weg?!
waar zijn ze mee bezig...?
:s ?

Niemand doet Stoch weg, de huur bij Twente was afgelopen en Stoch wou zelf niet verlengen bij Chelsea.

bardok--

Legacy Member
massief zei:
:s ?

Niemand doet Stoch weg, de huur bij Twente was afgelopen en Stoch wou zelf niet verlengen bij Chelsea.

heb het juist gelezen na dat ik gepost had :x
blijft spijtig, denk dat hij enorm vooruit gegaan was bij twente

Zafùn

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
Sky Sports | Football News | Premier League | Arsenal | Ingla announces Fab dream

anything between 25 - 35 is suitable zegt em :D
Crazy man. Barca blijft maar gaan elke dag hetzelfde.

Barca is een enorm arrogante club aan het worden. Vreselijk hoe ze de transfer van Fabregas in de pers willen forceren. Quasi elke dag lees je er wel iets over, en dat druk zetten blijft maar duren: "Fabregas wil zo graag voor ons spelen", Xavi die zegt dat Fab bij alleen bij hun past, "25M is a 'suitable offer'" en ga zo maar door.

Regel die transfer zo als het hoort, dit is precies Real Madrid 2. En dan stoefen ze in Nou Camp maar over hun ethiek met hun Unicef truitjes en hun anti-racismecontract. Maar wel op een vreselijk achterbakse manier spelers gaan weghalen. Toppie!

The Black Mamba

Legacy Member
Dembele

Fiorentina maakt nu serieus werk van de komst van Moussa Dembélé. Technisch directeur Pantaleo Corvino heeft vrijdag gesproken met de Italiaanse zaakwaarnemer van de AZ-aanvaller, die wil vertrekken uit Alkmaar en daarom een belangenbehartiger uit Zuid-Europa in dienst nam. AZ kan het geld van een transfer goed gebruiken en wacht tot het moment dat Fiorentina zich in Noord-Holland meldt.

(transfergeruchten @ voetbalzone.nl)

Dat zou een mooie club zijn voor hem. Hopelijk kan hij zijn niveau van weleer terug halen...

J.Brown

Legacy Member
Hazard maar voor 15milj en dan nog naar Fener, te belachelijk voor woorden. Khoop nog steeds dat Wenger hem gaat halen. Fiorentina zou een goeie ploeg zijn voor Dembele, hij heeft nood aan een nieuwe uitdaging en dit is de ideale competitie voor hem.

Dinsdagland

Legacy Member
Laat Dembele maar naar Italië komen! Fiorentina is de ideale opstap voor hem.

Romelus

Legacy Member
Bwa Gavin, met een nieuwe omgeving kan hij mss z'n kunsten opnieuw etaleren.
Fiorentina zou dan echt een heel leuke ploeg zijn met Jovetic, Dembele, Keirisson en Gila.

Wss ook anticiperen op mogelijk vertrek van Vargas.

The Black Mamba

Legacy Member
Gavin zei:
Nog altijd Dembelebelievers hier? :D

Dembele in vorm was wel geniaal hoor.

Iemand die zo'n goal maakt , kan voor mij niet veel meer verkeerd doen.

[youtube]OWRcuITQRSg[/youtube]

En die goal van hem op de OS tegen Italië was ook heerlijk.

Gavin

Legacy Member
The Black Mamba zei:
Dembele in vorm was wel geniaal hoor.

Iemand die zo'n goal maakt , kan voor mij niet veel meer verkeerd doen.
Zijn dat dezelfde verdedigers als Waffel zijn PESspel? Die goal tegen Italië was inderdaad knap, toen zat ik hier ook te juichen.

Maar hij is een klassieke "big fish small pond". Gourcuff is dat ook, alleen is hij en zijn meer iets groter ten opzichte van dat van Dembele. En zijn meertje is ook Frans.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan