Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
David James, als je die contracteert, dan hebt ge meteen al iemand die oud genoeg is om kerstman te spelen op het kerstfeestje van de club.

chomo

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
David James, als je die contracteert, dan hebt ge meteen al iemand die oud genoeg is om kerstman te spelen op het kerstfeestje van de club.

Kan goed zijn maar hij is zeker geen slechte keeper, deed het meer dan voortreffelijk in de FA cup final bvb.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Hij is wel verre van altijd een superbetrouwbaar sluitstuk toch ze, heeft z'n beste tijd gehad. Maar bij momenten is/was hij inderdaad voortreffelijk.

mtm

Legacy Member
Gunners move for Schwarzer. Arsenal have confirmed they have made an approach to sign Fulham goalkeeper Mark Schwarzer.

En ze zijn nog niet bijgeleerd. Als Arsenal echt eens kampioen wil spelen, zullen ze toch moeten vermijden van zo'n spelers aan te trekken. 37 jaar en niet secuur genoeg. Dan is Brad Friedel nog beter, ook al is die al 39.

Nee, wat houdt hun tegen om eens wat geld te spenderen aan een degelijke keeper?

Zafùn

Legacy Member
mTm zei:
En ze zijn nog niet bijgeleerd. Als Arsenal echt eens kampioen wil spelen, zullen ze toch moeten vermijden van zo'n spelers aan te trekken. 37 jaar en niet secuur genoeg. Dan is Brad Friedel nog beter, ook al is die al 39.

Nee, wat houdt hun tegen om eens wat geld te spenderen aan een degelijke keeper?

Franse krenterigheid.

IIPacKMasteRII

Legacy Member
massief zei:
Govou op 29 titi en pires amper hoger, en dan id top10 Robert Koren

Misschien wordt er naar prijs/kwaliteit gekeken. Henry en Pires zullen wel een gigantisch loon verwachten, terwijl in vergelijk daarmee Koren voor peanuts komt spelen. Is trouwens zeker geen verkeerde speler, die Koren.

The Black Mamba

Legacy Member
Ik hoop nog steeds stiekem op Igor Akinfeev :sad:

Schwarzer heeft geen slecht seizoen achter de rug maar een keeper van 37 jaar binnenhalen zie ik niet echt graag gebeuren.

Tsommy

Legacy Member
The Black Mamba zei:
Ik hoop nog steeds stiekem op Igor Akinfeev :sad:

Schwarzer heeft geen slecht seizoen achter de rug maar een keeper van 37 jaar binnenhalen zie ik niet echt graag gebeuren.

die 2 poolse keepers bij arsenal fabianski en Szczesny kunnen wel topkeepers worden.
(fabianski is een beetje te bedeesd en dat zorgt voor fouten oa vs blackburn bij de corners, bij lehman was dat niet waar geweest. En bv tegen Porto door direct de bal af te geven => snelle vrije trap en goal.)
Szczesny is wel niet zo bedeesd als fabianski dus mssn is hij een betere keuze.
Maar ze zijn nog te jong fabianski is 22 en Szczesny 20. Als ze blijven groeien komt dat wel goed. Maar nu is er toch tijdelijk een betere keeper nodig.

http://www.zonalmarking.ne
interessante site
weten jullie er zo nog? Met deftige uitgebreide analyses etc

Mutlee

Legacy Member
massief zei:
Oei, dat zou wel eens kunnen tegenvallen voor Stochske, wie zijn zijn concurrenten daar?

Veel concurrenten heeft hij op het moment niet.
Twee centrale middenvelders hebben vorig jaar op de flanken gespeeld..

massief

Legacy Member
Hazo, dat zou wel moeten lukken dan :p. Waar is Kazim heen? (was dat naar frankrijk?)
En ik dacht dat dienen braziliaansen back vanop de confed cup op het middenveld werd gebruikt?
Die heeft toch een pak goals gemaakt in het prille begin van het seizoen?

Mutlee

Legacy Member
massief zei:
Hazo, dat zou wel moeten lukken dan :p. Waar is Kazim heen? (was dat naar frankrijk?)
En ik dacht dat dienen braziliaansen back vanop de confed cup op het middenveld werd gebruikt?
Die heeft toch een pak goals gemaakt in het prille begin van het seizoen?

Wat er met Kazim gaat gebeuren is nog niet zeker. (hij was op huurbasis naar Toulouse). Hij is een talent, maar ook niet meer dan dat. Hij gedraagt zich enorm onprofessioneel en daar wordt echt niet mee gelachen. Hij was op huurbasis weg dus kans is groot dat hij terug bij Fener is volgend seizoen.

En Santos (dienen Braziliaanse back :p) presteerde heel slecht op links midden, hij scoorde een paar prachtige goals maar dat was het dan ook. Nadat Carlos weg was ging hij terug op de back, en presteerde in mijn ogen schitterend, hij was toch een van de weinige sterkhouders.
Dus ik denk dat Stoch vaak in de basis zal staan..

massief

Legacy Member
Kazim is inderdaad maar een leeghoofd, dat merk je zelfs al als ge hem met Turkije ziet/zag spelen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan