Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

massief

Legacy Member
"We only need to sort out a few details. It will be made official this evening or at the latest tomorrow morning."

MrBrightside

Legacy Member
West Ham United chairman David Gold has confirmed that the club are not currently planning to hold talks over a new contract for Robert Green.

Dat zou wel eens goed nieuws kunnen zijn voor Arsenal :D

MrBrightside

Legacy Member
[Officieel] Chelsea have confirmed midfield duo Joe Cole and Michael Ballack will be leaving Stamford Bridge when their contracts expire at the end of the month.

Joe Cole mag andere oorden opzoeken van Chelsea..

Truman'

Legacy Member
Hmm ben benieuwd waar Ballack naar toe zou gaan :)

Joe cole dikke speler mag wel naar real komen :D

mtm

Legacy Member
SkySportsLive zei:
Chelsea confirm Joe Cole and Michael Ballack are to leave the club at the end June when their contracts come to an end.

En ik vrees dat Arsenal Joe Cole nu wel zal aantrekken. Serieuze versterking dan.


/edit: En stop eens met die officieel tag, da's echt belachelijk.

MrBrightside

Legacy Member
mTm zei:
En ik vrees dat Arsenal Joe Cole nu wel zal aantrekken. Serieuze versterking dan.


/edit: En stop eens met die officieel tag, da's echt belachelijk.

Stoort het je zo die tag? En ik hoop dat Arsenal hem kan aantrekken. :love: Al moeten ze ook niet zot gaan doen en hem een overgewaardeerd contract aanbieden. Man. City zal misschien wel daarin bereid zijn.

Ballack moet weer naar Bayern!

The Black Mamba

Legacy Member
mTm zei:
En ik vrees dat Arsenal Joe Cole nu wel zal aantrekken. Serieuze versterking dan.


/edit: En stop eens met die officieel tag, da's echt belachelijk.

[Officieell] MTM heeft een klein pietje.

--------------------------------

Joe Cole zou wel zware eisen hebben en zou bovendien nog een basisplaats eisen ook. Ik vind hem een schitterende speler maar hij zal wel degelijk genoeg concurrentie hebben bij Arsenal dus zomaar hem een basisplaats garanderen kunnen ze feitelijk niet doen. Ik zie hem wel nog naar City gaan om geld te scheppen.

bardok--

Legacy Member
met deco en ballack weg gaan ze toch iemand moeten vinden voor het middenveld.
joe Cole vind ik echt spijtig, zie die graag bezig en is nog steeds een meerwaarde imo.

Truman'

Legacy Member
mojo the hobo zei:
met deco en ballack weg gaan ze toch iemand moeten vinden voor het middenveld.
joe Cole vind ik echt spijtig, zie die graag bezig en is nog steeds een meerwaarde imo.

Ach Fabregas naar Barca, en xavi nog een jaartje of 2-3 bij chelsea om poen te pakken.

Ain't going to happen , i know :D

chomo

Legacy Member
Joe Cole is idd wel een zalige speler, maar we kunnen er niet omheen dat die zijn rendement de laatste seizoenen gewoon ziekelijk laag lag... Hij heeft met moeite gespeeld de laatste 2 seizoenen en als hij speelde was hij op enkele matchen na zeker niet top. Kvind het echt spijtig want hij is een van mijn favoriete spelers en een publiekslieveling maar hij was te vaak geblesseerd en speelde te weinig.

MrBrightside

Legacy Member
chomo zei:
Joe Cole is idd wel een zalige speler, maar we kunnen er niet omheen dat die zijn rendement de laatste seizoenen gewoon ziekelijk laag lag... Hij heeft met moeite gespeeld de laatste 2 seizoenen en als hij speelde was hij op enkele matchen na zeker niet top. Kvind het echt spijtig want hij is een van mijn favoriete spelers en een publiekslieveling maar hij was te vaak geblesseerd en speelde te weinig.

9,9 miljoen euro kostte hij in 2003 aan Chelsea.. Eigenlijk maar pinuts voor zo'n club voor dat kaliber!

exo

Legacy Member
mojo the hobo zei:
met deco en ballack weg gaan ze toch iemand moeten vinden voor het middenveld.
joe Cole vind ik echt spijtig, zie die graag bezig en is nog steeds een meerwaarde imo.

Kan Zhirkov op die positie niet uit de voeten?

MrBrightside

Legacy Member
Contec zei:
Ach Fabregas naar Barca, en xavi nog een jaartje of 2-3 bij chelsea om poen te pakken.

Ain't going to happen , i know :D

Xavi tekent voor 2 extra jaar bij tot 2016! :applause::applause::applause:

Truman'

Legacy Member
MrBrightside zei:
Xavi tekent voor 2 extra jaar bij tot 2016! :applause::applause::applause:

alemaal schijn, is voor de prijs wat op te drijven :unsure:

Nuja nice voor barca :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan