Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mTm zei:De eerste deftige naam die tot nu toe vernoemd is. Het tweede deel doet me weer huiveren: Hodgson, O'Neill of fucking Lippi.![]()
Blackstone zei:Toch straf dat zo'n reteslechte coach in de belangstelling staat (of heeft gestaan) van Valencia, Real, Juve en Inter![]()
|nfected zei:Nu ook niet overdrijven he mTm
Rafa is welkom als hij torres meepakt

Cartek zei:misschien kan benitez inter nu wel eens aanleren hoe ze over die middenlijn komen.

Volderke zei:Cartek is gewoon tegen alles wat Italië is, Nemesis.
Z'n goed recht, maar het is een 'beetje' belachelijk aan het worden.

The Black Mamba zei:Benitez is geen slechte coach maar een slechte manager.
exCite zei:Eriksson: It'd be a dream to manage LFC - Liverpool FC
Eriksson zou dus gezegd hebben dat hij het geweldig zou vinden om Liverpool te coachen^^