Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Timaeus

Legacy Member
videozone

En nogmaals gaat sporza de mist in. Iaquinto ipv Iaquinta kan ik nog verstaan, maar Simone Pepe en Salvatore Bochetti met elkaar verwisselen lijkt een beetje teveel van het goede.

Dinsdagland

Legacy Member
Ja, want dit was zeer moeilijk te voorspellen. Elke Italiaanse krant had het toen al geschreven :p.

Verder als Benitez naar Inter zou komen, zou hij Torres, Mascherano en Kuyt :puke: willen meenemen.

Laat die krabber maar zitten.

greiver

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Torres bij Chelsea zou ik vreselijk vinden. Die past daar ook helemaal niet, stel u Torres es voor in een Chelsea-kit.
t' zou pijn doen aan de ogen!
En dat is trouwens ook helemaal geen speler voor die ploeg.
Dat ie maar mooi bij Pool blijft!

The Black Mamba

Legacy Member
35 miljoen een faire prijs vinden voor Fabreges :unsure: Evenveel dus als wat zij voor Yaya Touré vragen... en het maakt niet uit dat het City is

mtm

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
hmm op deze manier gaat het niet lukken volgens mij :o

Hoezo?

Als Barcelona begint met een bod van pakweg 55 miljoen euro, gaat Arsenal toch meer vragen, omdat ze denken dat hun eerste bod het minimum is.

Barcelona weet ook wel wat Fabregas waard is. Zo goed als elke club begint met een relatief laag bod, om dan stillekes aan naar de vraag van de andere club toe te groeien. Op deze manier zal de prijs wel rond de 45-50 miljoen euro liggen denk ik. Als Arsenal-supporter zou ik dit te weinig vinden, maar we moeten de prijzen die Real betaalt niet als standaard nemen.

Wesdude

Legacy Member
mTm zei:
The Times en The Guardian zijn het lezen waard, voor de rest kijk ik wel naar SkySports.

Idem ditto, hoewel The Times de laatste tijd ook vaker bedenkelijke artikels heeft, maar tzou hier maar leeg zijn als alleen die bronnen werden aangehaald voor transferverhalen hé. :D

Didierke10

Legacy Member
mTm zei:
Ik kan geen Spaans, maar er is dus nog geen deal, zoals zijn manager zei (en te lezen staat op SkySports) ?

City begint zijn middenveld ook te overbevolken. Nochtans kunnen ze daar meer een aanval ingestelde middenvelder gebruiken als een Touré.

Ze hebben daar Barry, De Jong, Vieira (ook al mag die weg zeker?) nog lopen.

mtm

Legacy Member
Didierke10 zei:
Ze hebben daar Barry, De Jong, Vieira (ook al mag die weg zeker?) nog lopen.

Dat zijn toch ook allemaal controlerende spelers ? Of is dat net je punt ?

NemesisBE

Legacy Member
Touré is toch het prototype van een controlerende speler? die blijft ALTIJD achter de bal.

Tsommy

Legacy Member
idd. Gaat geregeld mee naar voor. Toch een speler die ik graag bij arsenal zou zien :s
Voor song en achter fabregas op een driemans middeveld. Dat zou ass kicken :D

NemesisBE

Legacy Member
Gavin zei:
Ik zou dan toch eens naar matchen van Ivoorkust kijken.

maar toch niet bij Barça? Ivoorkust heb ik eigenlijk nog nooit 1 hele match van gezien denk ik, tenzij 4 jaar geleden op het WK.

Timaeus

Legacy Member
NemesisBE zei:
maar toch niet bij Barça? Ivoorkust heb ik eigenlijk nog nooit 1 hele match van gezien denk ik, tenzij 4 jaar geleden op het WK.

Bij Barca speelt hij dan ook niet zoveel omdat Keita eerder het controlerende achter de bal type is. Moest hij aanvallend willen spelen moet hij er spelers zoals een Xavi, Iniesta en zelfs een Messi moeten uitspelen en dat zie ik niet te gauw gebeuren.

The Black Mamba

Legacy Member
Zelfs bij Barca blijft hij niet ALTIJD achter de bal zoals je het veel te sterk uitdrukt...

Re@V0r

Legacy Member
Dinsdagland zei:
Ja, want dit was zeer moeilijk te voorspellen. Elke Italiaanse krant had het toen al geschreven :p.

Verder als Benitez naar Inter zou komen, zou hij Torres, Mascherano en Kuyt :puke: willen meenemen.

Laat die krabber maar zitten.

Kuyt scoort wel regelmatig belangrijke goals, maar heb er altijd van gebraakt om die bij Liverpool te zien spelen tbh...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan