Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

puni

Legacy Member
En ik betwijfel sterk of Guardiola Barca gaat verlaten, lijkt mij een ridicule kwakkel. :)

Gavin

Legacy Member
Volderke zei:
Capello heeft trouwens neen gezegd, de 3 grootste kandidaten zijn nu: Hiddink, Benitez of Guardiola.
Guardiola naar Inter en dan Eto'o op zijn beurt naar Real.

:lol::lol:


Chance dat het WK er is want de beste roddels zijn precies al bedacht dit jaar. :(


Enfin, het ziet er naar uit dat Higuain gaat bijtekenen. Maar ik dat wil toch eerst officieel zien voordat ik dat geloof. Ze zullen alleszins met een pak geld over de brug moeten komen.

John Doe

Legacy Member
Ramos naar het centrum en Marcelo naar de bank, toch al een goed begin.

Romelus

Legacy Member
Ei ma Gavin, Eto'o heeft blijkbaar wel echt gezegd dat hij niet weigerachtig staat tov Real nu Mourinho er coach is.:p

Gavin

Legacy Member
Eto'o dreigde ook dat hij niet meewou naar het WK zeker?

Het gaat hier nog altijd om Eto'o. Zijne kameraad zit nu in Real en op Barcelona is ie nog een beetje boos, het zal wel zijn dat hij een steekje wil geven. Maar tussen dat en daadwerkelijk voor Real gaan spelen ...

Tsommy

Legacy Member
zelf wil hazard arsenal of real dach ik dus lets hope dat em naar arsenal komt :D

Truman'

Legacy Member
Gavin zei:
Eto'o dreigde ook dat hij niet meewou naar het WK zeker?

Het gaat hier nog altijd om Eto'o. Zijne kameraad zit nu in Real en op Barcelona is ie nog een beetje boos, het zal wel zijn dat hij een steekje wil geven. Maar tussen dat en daadwerkelijk voor Real gaan spelen ...

hehe idd indertijd ging het ook om figo he :)

Gavin

Legacy Member
Zever denk ik. Valencia heeft Villa niet verkocht om de helft daarvan uit te geven aan spelers.

simeo

Legacy Member
UEFA legt waanzinnige transferbedragen aan banden
De Morgen 01/06/10 21u05


De tijd dat grote voetbalclubs, zoals Real Madrid, Barcelona en Manchester United, ondanks torenhoge schulden exorbitante bedragen kunnen blijven uitgeven aan nieuwe sterspelers en salarissen is over een paar jaar voorbij. De UEFA wil het de profclubs in Europa gaan verbieden om meerdere jaren achter elkaar geld uit te geven dat niet is binnengekomen.

Vanaf seizoen 2013-2014 kunnen de eerste straffen, oplopend van puntenaftrek tot uitsluiting van Europese competities, opgelegd worden. Dat is de kern van de plannen van de UEFA omtrent 'financieel fairplay' die de Europese voetbalunie vandaag presenteerde in het Europees Parlement.

De UEFA wil met de nieuwe financiële spelregels de oplopende schuldenlast en daarmee oneerlijke competitie in Europa aanpakken. Het Europees Parlement en de UEFA werken nauw samen om onder meer de financiële misstanden binnen de sport aan te pakken. De dinsdag gepresenteerde plannen zijn een instrument om financiële problemen in de toekomst te voorkomen. Het verhogen van de inkomsten is een andere optie. In dat kader gaf de UEFA aan dat zij geen bezwaren ziet in het samenvoegen van competities, zoals een BeNeLiga of een competitie van Baltische staten. (anp/sps)

'bout time :)

John Doe

Legacy Member
@Gavin

De inkomsten van de Champions League zouden die transfersom mogelijk wel kunnen dekken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan