ImpulseEEE
Legacy Member
Ben ook barca lover , en als het mogelijk is zie ik cesc graag naar barcelona komen, maar als ik eerlijk mag zijn had ik het liefst arsenal en barca dit jaar in finale CL gezien , beide een genot voor het oog
Arsenal is mss al lang geen kampioen meer geweest, maar is ook bezig aan de heropbouw na de transfers van henry en cole etc.. En elk jaar achter een sterk chelsea of manutd eindigen vind ik nu niet meteen een schande voor zo een jonge groep.
PS: Hoop iig dat beide teams er voor het wk uitgeraken. Voor de speler zelf een heel verschil.
Hopelijk ook geen transfersoap die tot het einde van de transferperiode gaat aanhouden want dat is echt slecht voor spelers en club denk ik.
Arsenal is mss al lang geen kampioen meer geweest, maar is ook bezig aan de heropbouw na de transfers van henry en cole etc.. En elk jaar achter een sterk chelsea of manutd eindigen vind ik nu niet meteen een schande voor zo een jonge groep.PS: Hoop iig dat beide teams er voor het wk uitgeraken. Voor de speler zelf een heel verschil.
Hopelijk ook geen transfersoap die tot het einde van de transferperiode gaat aanhouden want dat is echt slecht voor spelers en club denk ik.

